همکاری دیجیپی و تپسیشاپ در نزدیکتر کردن خدمات آنلاین به تجربه خرید حضوری
دیجیپی و تپسیشاپ در ادامه همکاریهای خود، فعالیت مشترکی را در برخی مراکز خرید تهران، از جمله هدیشمال و نیایشمال اجرا کردند. هدف از اجرای این کمپین مشترک، انتقال این پیام بود که تنوع و سهولت خرید حضوری، در فضای آنلاین نیز قابل تجربه است و همزمان امکان پرداخت اقساطی نیز برای خریداران وجود دارد.
این همکاری مشترک با هدف نزدیکتر کردن تجربه خرید حضوری به خدمات آنلاین اجرا شد؛ به این معنا که کاربران با مراجعه به پلتفرم تپسیشاپ میتوانند به همان تنوع برندها و فروشگاههای معتبر فعال در مراکز خرید دسترسی داشته و سفارش خود را در کمتر از دو ساعت دریافت کنند. همزمان، سرویسهای اعتباری دیجیپی با حذف مراحل پیچیده ضمانت و ارائه امکان بازپرداخت اقساطی، فرایند خرید را تسهیل کرده و قدرت خرید کاربران را افزایش میدهند.
همکاری دیجیپی و تپسیشاپ با هدف ایجاد تجربهای یکپارچه، سریع و مقرونبهصرفه شکل گرفته و اجرای کمپینی مشترک در مراکز خرید، نمونهای از تلاش برای نزدیکتر کردن خدمات آنلاین به تجربه خرید حضوری کاربران است. این همکاری، بهویژه در مناسبتهایی مانند بلکفرایدی، به کاربران کمک میکند تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه کنند و از فرصت خرید اعتباری بهرهمند شوند.