راهاندازی سرویس استعلامی مبتنی بر هوش مصنوعی در جیبیمو
جیبیمو از راه اندازی سرویس استعلامی مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داد که چتبات اختصاصی آن نیز توسط این مجموعه راهاندازی شده است.
بر این اساس کاربران میتوانند با وارد کردن یا ارسال هرگونه اطلاعات به چاهاربوم، پاسخ سرویس یا سرویسهای استعلامی یا تطبیقی را که با پارامترها تطابق دارند را دریافت کنند.
همچنین ورود اطلاعات ترکیبی از جمله نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره موبایل، شماره شبا یا کدپستی باعث میشود سیستم بهصورت هوشمند مجموعه سرویسهای مرتبط را فراخوانی و خروجی نهایی را تجمیع کند. این فرایند توسط ایجنت هوش مصنوعی چاهار بوم انجام میشود.
این راهکار در مراکز تماس (Call Center) کاربرد اساسی دارد و نیاز به توسعه جداگانه برای هر سرویس استعلامی را از بین میبرد.
محصول جدید هوش مصنوعی هم برای تیمهای پشتیبانی و هم برای سازمانهایی با نیاز استفاده از سرویسهای متعدد، ارزش عملیاتی بالایی دارد. حتی میتواند از طریق چتباتهای موجود، بصورت تعاملی در دسترس سازمانها یا کاربران ایشان قرار گیرد.
همچنین سازمانها میتوانند سرویسهای اختصاصی خود را روی بستر چاهاربوم میزبانی کنند تا ایجنت هوش مصنوعی بتواند اطلاعات اختصاصی آنها را نیز پاسخگو باشد.
در واقع ایجنت هوش مصنوعی چاهاربوم، در لحظه، Super API مورد نیاز مشتریان و کاربران را طراحی، اجرا میکند و پاسخ میدهد.
این قابلیت برای کسبوکارهایی با تعداد کاربر بالا مانند پلتفرمهای معاملاتی یا صندوقهای بورسی که کاربران نیازمند دریافت سریع گزارشها یا دادههای حساب خود هستند بسیار مفید است.
اکنون این راهکار، هم به صورت API و هم چتبات در اختیار کاربران سازمانی قرار دارد و با ارسال هر ورودی، خروجی متناظر قابل دریافت است و برای مراکزی مانند کالسنترها، امکان احراز هویت سریع و دقیق کاربر را فراهم میکند.