سامسونگ شارژرهای بی‌سیم دوکاره عرضه می‌کند

درآخرین خبرها مشخص شده است که شرکت سامسونگ قرار است شارژرهای بی‌سیمی را به بازار عرضه کند که هم گوشی‌های این شرکت و هم Galaxy Watch را شارژ می‌کند.

عصر بانک؛به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رولند کوانت، یکی از فاش کنندگان مشهور در زمینه گوشی‌های هوشمند، اخبار جدیدی از شرکت سامسونگ و شارژر بی‌سیم نسل آینده این شرکت که قرار است با Galaxy Note 9 معرفی کند، فاش کرده است. وی با این خبر، یک خبر خوب و یک خبر بد برای دنبال کنندگان خبرهای سامسونگ داشت.

 

عکس جدید فاش شده در فضای مجازی، جعبه شارژر بی‌سیمی را نشان می‌دهد که با مدل EP-N6100 شناخته خواهد شد و دو کاره است. مدارک FCC که قبلا افشا شده بودند، خبر از این می‌دادند که این شارژر بی‌سیم قرار است 25 وات باشد و گوشی را با سرعت بالایی شارژ کند.

 

خبر خوب این است که تصویر فاش شده نشان می‌دهد که این شارژر 25 وات است و قادر است دو دستگاه جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 و Galaxy Watch را به صورت همزمان شارژ کند. حتما شما هم به کارایی بالای این دستگاه فکر می‌کنید. البته این خبر دوکاره بودن زیاد هم نمی‌تواند خوب باشد چرا که این دستگاه قرار است جریان برق را با 25 وات به دو دستگاه برساند پس سرعت شارژ در Galaxy Note 9با نسل قبل خود تفاوت چندانی نخواهد داشت.

 

گفتنی است، اطلاعات جزئی زیادی از این شارژر بی‌سیم دوکاره در دسترس کاربران قرار نگرفته است و همه باید منتظر باشیم تا این گوشی در تاریخ 18 مرداد رونمایی شود تا اسرار شارژر بی‌سیم آن فاش شود.

 

سامسونگ شارژرهای بی‌سیم دوکاره عرضه می‌کند +عکس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.