والمارت خدمت Scan & Go را متوقف کرد

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ والمارت اعلام کرد: «ما در آوریل 2018 اجرای آزمایشی Mobile Express Scan & Go را به پایان رساندیم. با اینکه این خدمت به پایان کار خود رسیده است، ما درصدد آسان کردن کار برای مشتریان هستیم و به همین خاطر آنچه را فراگرفته ایم برای ارتقای آن و سایر خدمات آتی به کار میبندیم.»
سخنگوی والمارت افزود Scan & Go در تقریبا 120 فروشگاه در کشور در دسترس بوده ولی از افشای علت پایان کار آن خودداری کرد. به هر حال بر اساس گزارشهای منتشر شده بزرگ بودن سبد خرید مشتریان در فروشگاه والمارت موجب میشد استفاده از Scan & Go برای مشتریان دشوار شود و از نظر آنها اسکن کردن تعداد زیادی کالا به ویژه محصولات تازه مانند میوه و سبزیجات آسان نبود.
اپلیکیشن Scan & Go به مشتریان این امکان را میداد تا اقلام خود را اسکن و به طور مستقیم از طریق گوشی تلفن همراه پرداخت کنند و نیازی به منتظر ماندن در صف صندوق نداشته باشند. این اپلیکیشن به نحوی ایمن اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره مینمود و زمانی که خرید مشتری تمام میشد، هزینه را پرداخت میکرد و در هنگام خروج، مشتری از مسیر Mobile Express رد شود.
در عین حال والمارت در حال توسعه یک خدمت برای کنترل نهایی آنی تحت عنوان Check Out With Me است. والمارت برای این برنامه دستیارهای فروشگاهی را با خدمات شبکهای و پرینترهای بلوتوث مجهز کرده است. زمانی که مشتری آماده پرداخت میشود، یک دستیار اقلام را با ابزار موبایلی Check Out With Me اسکن میکند و کارت میکشد و یک رسید چاپی یا دیجیتال صادر میکند و کنترل نهایی انجام میشود.