استارت اولین واگذاری شرکت های زیرمجموعه سیستم بانک های دولتی به بخش خصوصی از سوی بانک صنعت و معدن

ابوالفضل نجارزاده گفت :بانک صنعت و معدن روز 24 بهمن ماه در جریان معاملات بورس تهران ، بلوک 51 درصدی سهام سرمایه گذاری صنعت و معدن را فروخت تا فرآیند واگذاری سهام شرکت های متعلق به بانک ها از سوی این بانک با موفقیت آغاز شود.

عصر بانک؛به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، وی با بیان این مطلب افزود : بر اساس اعلام سازمان بورس اوراق بهادار ، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران این بلوک سهام را خریداری کرده است .

مدیر امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن تصریح کرد : خوشبختانه سازمان بورس همکاری های خوبی با بانک در راستای تسریع فرآیندها و طی مراحل قانونی برای واگذاری بلوک 5١ درصدی را داشت که با طی تشریفات قانونی واگذاری و شرایط مناسب شرکت سرمایه گذاری در روز ٢4 بهمن ماه معامله خوبی انجام و فروش صورت گرفت.

وی افزود : این بانک توانسته است در بسیاری از موارد در سیستم بانکی کشور جز اولین ها باشد. اولین گشایش اعتبار پس از برجام . اولین اخذ خط اعتباری فایناس خارجی ، برقراری روابط کارگزاری با 90 بانک در 36 کشور و امروز نیز با فروش 2 میلیارد و 295 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به قیمت 436 میلیارد تومان اولین بانک دولتی در واگذاری سهام شرکتهای زیر مجموعه در بین بانکهای دولتی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.