تاکید مدیرعامل جدید بانک تجارت بر بهبود مستمر فرآیندها

مدیرعامل جدید بانک تجارت طی پیامی به مشتریان و سهامداران بر عزم مدیران و کارکنان این بانک برای تداوم خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان و تلاش برای بهبود فرآیندهای عملکردی این بانک تاکید کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در بخشی از پیام رضا دولت‌آبادی آمده است: مشتریان عزیز‌، سهامداران و هموطنان بزرگوار با استعانت از خداوند متعال و با اعتماد مدیران ارشد اقتصادی کشور و نهادهای نظارتی، توفیق خدمت در بانک تجارت مجددا به اینجانب ارزانی شد تا برنامه‌هایی را که از مدت‌ها پیش همراه با همکاران در این بانک پی‌ریزی کرده بودیم دوباره و این بار به‌عنوان مدیرعامل بانک پیگیری کرده و اجرایی کنم. به‌واسطه حضور طولانی در بانک تجارت و سابقه فعالیت در سطوح مختلف تصمیم‌گیری در این بانک، باور قلبی دارم که کارکنان بانک تجارت هدفی مهم‌تر از تلاش برای جلب رضایت ذی‌نفعان بانک ندارند. در این پیام آمده است: نیک می‌دانم که در این شرایط حساس مسوولیت خطیری را عهده‌دار شده‌ام و برای اجرای کامل و هدفمند برنامه‌های خود همچنان به تعامل و اعتمادمشتریان بانک امیدوار بوده و برای تحقق اهداف و آرمانی که مدنظر دارم دانش، انگیزه و تجربه همکاران در این بانک را پشتوانه خود می‌دانم. مدیرعامل بانک تجارت در ادامه این پیام افزوده است: شکی نیست که چالش‌های پیش‌رو با مدنظر قرار دادن سیاست‌های راهبردی کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی می‌تواند به فرصت‌های متعددی برای پیشرفت منجر شود که شرط اصلی و مهم آن تقویت این باور ارزشمند است که اگر بخواهیم می‌توانیم. نوآوری، بهبود مستمر فرآیندهای ارائه خدمات، تکریم مشتریان و ارزش آفرینی بیشتر برای سهامداران به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند بانک، همچنان در راس برنامه‌هایمان خواهد بود تا به نحوی شایسته بتوانیم اعتماد شما را پاسخگو باشیم. اکنون در قامت یک خدمتگزار و به‌عنوان مدیرعامل بانک تجارت که در ارائه خدمات بانکی به هموطنان سابقه‌ای بیش از 120 ساله دارد با شما مشتریان و کلیه ذی‌نفعان بانک پیمان دوباره می‌بندم تا تمامی داشته‌ها و تجربیاتم را در مسیر تداوم حضور بالنده و موثر بانک تجارت در عرصه‌های مختلف اقتصاد ملی به کار بندم. یقین دارم که در این راه دشوار همچنان همراه و همگام اینجانب و همکارانم خواهید بود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.