ساخت پلتفرمی مشابه با فیسبوک توسط پیپال

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛طبق گفته بیل اسکات، معاون یکی از شرکتهای جانبی پیپال، کارکنان ونمو در داخل این شرکت از داده با عبارت «داده» استفاده نمیکنند.
اسکات با تشریح چگونگی استفاده ونمو از تعاملات اجتماعی برای تبدیل شدن به یکی از موفقیتهای بزرگ پیپال، افزایش درآمد و راهنمایی کردن استراتژی پیپال به شیوههایی که فراتر از یک اپلیکیشن فرد به فرد باشد، میگوید: همکاران ونمو، تراکنشهای موجود بر روی دیتابیس ونمو را یک روایت یا داستان مینامند. آنها پولهای رد و بدل شده را به عنوان یک روایت و تجربه برای به یاد ماندن در نظر میگیرند، چیزی بیشتر از یک تراکنش…
پیپال نیز میخواهد برند خود را با همین راهحل مجهز کند و هیچوقت نیز در تعریف و تمجید از موفقیتهای ونمو کوتاهی نکرده است. ونمو موقعیت فعلیاش را با طراحی رابط کاربریاش شبیه به یک شبکه اجتماعی به دست آورده و این روش را پی پال نیز با کمک پلتفرم فیس بوک اجرایی خواهد کرد.