اینفوگرافیک/ استفاده بانک‌ها از داده‌های مشتری

عصربانک: بر اساس تحقیقات در بانک‌های اروپایی با تحلیل های مرسوم، تعداد داده کمتری را می‌توان تحلیل کرد و بر همین اساس مشتریان کمتری جذب کرد، اما با تحلیل‌های پیشرفته  مشتریان بیشتری جذب بانک می‌شوند. بر اساس این تحقیقات با تحلیل کیف پول الکترونیکی 10 برابر رشد در میزان فروش و  200% رشد در نرخ جذب مشتری اتفاق می‌افتد، همچنین با این روش تحلیلی و با شناسایی ریسکهای محتمل، از 30 میلیون هزینه در بانک‌های متوسط جلوگیری شده است.

اینفوگرافیک زیر چگونگی استفاده بانک‌ها از داده‌های مشتری را نشان می‌دهد.

 استفاده بانک‌ها از داده‌های مشتری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.