اینفوگرافیک/ استفاده بانکها از دادههای مشتری
عصربانک: بر اساس تحقیقات در بانکهای اروپایی با تحلیل های مرسوم، تعداد داده کمتری را میتوان تحلیل کرد و بر همین اساس مشتریان کمتری جذب کرد، اما با تحلیلهای پیشرفته مشتریان بیشتری جذب بانک میشوند. بر اساس این تحقیقات با تحلیل کیف پول الکترونیکی 10 برابر رشد در میزان فروش و 200% رشد در نرخ جذب مشتری اتفاق میافتد، همچنین با این روش تحلیلی و با شناسایی ریسکهای محتمل، از 30 میلیون هزینه در بانکهای متوسط جلوگیری شده است.
اینفوگرافیک زیر چگونگی استفاده بانکها از دادههای مشتری را نشان میدهد.