چگونه با M-POS کسبوکار خود را توسعه دهید

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ بسیاری از کسب و کارهای بسیار کوچک جریان وجوه نقد را مانع اصلی رشد فعالیت های خود می دانند. منظور از کسب و کار بسیار کوچک آن دسته از کسب و کارها هستند که بین یک تا نه نفر در آنها مشغول کار هستند. واسطه ها، فروشندگان فست فود، فروشگاه های کوچک مستقل و آنهایی که با گوشی تلفن همراه کار می کنند جز این گروه از کسب کارها هستند.این مشکل برای کسب و کارهای بزرگ نیز وجود دارد.
M-POS اجازه می دهد تا یک دستگاه تلفن همراه را به عنوان یک POS استفاده کرد. این وسیله ، امکان پرداخت را برای مردم از طریق کارتهای عضو شتاب در درب منزل ، خریدهای خیابانی ، پرداخت کرایه تاکسی ، به راحتی از طریق دستگاه های تلفن همراه امکان پذیر میسازد.
استفاده از M-POS باعث تسریع در روند صدور صورتحساب میشود و بر این اساس صندوقدارها در فروشگاههای کوچک و بزرگ به مشاوران خرید تبدیل میشوند و خدمات مشتری ارتقا مییابد. استفاده از M-POS به کارمندان فروش این امکان را میدهد تا اطلاعات بهتری در اختیار مشتریان قرار دهند و اگر به مشتریان کمک شود تا سریعتر در مورد خرید تصمیمگیری کنند درآمد بهتری نصیب فروشنده میشود.
همچنین مشتریان شما حتی در زمانهای اوج خرید به شکلی کارآمد خرید خود را انجام میدهند. راهحل M-POS رضایت مشتری را ارتقا میدهد و مانع از دست رفتن فرصت خرید میشود.
M-POS باعث افزایش فروش در قسمتهای مختلف فروشگاه میشود. شما میتوانید در هر نقطه از فروشگاه با استفاده از M-POS و به روشهای جدید به مشتری محصول را بفروشید. یک برنامه تشویقی داخل فروشگاه برای ارتقای کالا یا خدمات خود برگزار کنید و زمانی که مشتریان هیجانزده و آماده خرید شدند، برنامه تشویقی را قطع کنید.
همیشه از قیمت و موجود بودن کالاها اطمینان حاصل کنید. اگر مشتری در مورد قیمت یا موجود بودن کالا یا خدمتی سؤالی داشته باشد و فروشنده ابزارهای ارائه پاسخ سریع را نداشته باشد، او ناامید و از خرید منصرف میشود. دستگاههای موبایل مجهز به سیستمهای مدیریت انبار M-POS را در اختیار پرسنل خود قرار دهید تا فوراً به مشتریان کمک کنند تا به اطلاعاتی که برای خرید نیاز دارند، دست پیدا کنند.
گزینههایی برای دریافت رسید در اختیار مشتریان قرار بدهید. مشتریان زیادی ترجیح میدهند که رسیدها برای آنها ایمیل شود تا اینکه روی کاغذ چاپ شود تا جریان امور مالیشان باشند. شما میتوانید با M-POS رسیدهای دیجیتالی یا رسیدهای کاغذی سنتی ارائه دهید تا نیاز مشتری رفع شود.
یک پایگاه داده از مشتریان ایجاد کنید. همکاران بخش فروش میتوانند اطلاعات ایمیل مشتری را قبل، در حین یا پس از خرید در هر نقطه از فروشگاه را ثبت کنند. از این پایگاه داده در آینده برای بازاریابی از طریق ایمیل استفاده کنید. ارائه گزینههای مختلف برای دریافت رسید راه آسانی برای پرسیدن آدرس ایمیل و ایجاد پایگاه داده با استفاده از M-POS است.
به خاطر داشته باشید که M-POS به شما فرصت آن را میدهد که هرجایی کار فروش را انجام دهید. شما با استفاده از یک ارتباط آنلاین و سیستم انبارداری، میتوانید هرجایی که مشتریان شما حضور دارند بروید و بدین روش کسبوکار خود را توسعه دهید. شما دیگر مجبور نیستید فقط در فروشگاه فیزیکی، کار فروش را انجام دهید.
استفاده از این ابزار به صاحبان مشاغل در اصناف مختلف و کسب و کارهایی چون شرکتهای پخش، فروشگاههای بزرگ، رستورانها، آژانسهای مسافربری و تاکسیرانی، داروخانهها و فروشگاههای اینترنتی که اقلام خریداری شده را در محل تحویل میدهند، پیشنهاد میشود.