بانک گردشگری در بین ده بانک برتر در زمینه شبکه های اجتماعی قرار گرفت

بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکه های اجتماعی میان بانک ها و موسسات اعتباری کشور را کسب کرد.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط موسسه معتبر «بانکتاک» و وب سایت «بنکر» که فعالیت بانک های ایرانی در شبکه های اجتماعی را پایش کرده و هر سه ماه یک بار گزارشی در این زمینه ارائه می دهند، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک گردشگری با رشد قابل توجه در تعداد فالوئرها و تنوع و به روز بودن محتوایی توانسته اند جایگاهی مناسب در میان رسانه های اجتماعی بانک های کشور به دست آورند.

 

این گزارش حاکی است در این بررسی، صفحات رسمی بانک ها و مؤسسات مالی در تلگرام و اینستاگرام، دو رسانه اجتماعی که در ایران بیشتر مورد اقبال عمومی بوده اند مدنظر قرار گرفته اند و ملاک هایی چون تعداد فالوئرها، کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست در ماه به عنوان 6 شاخص اصلی سنجیده شده اند.

شایان ذکر است، برای رتبه بندی بانکها از دو تکنیک رتبه بندی «تاپسیس» و «همسانی» یا «مشابهت» استفاده شد که هردو نتایج مشابهی داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.