در کارمندانتان انگیزه ایجاد کنید
عصر بانک؛کریس سیندر، موسس و مدیرعامل شرکت Vox mobile یک شرکت مدیریت تکنولوژی موبایل است که در کلیولند اوهایو قرار دارد و به 130 کارمندش گزینههای واقعی گوناگونی از مزایا، پاداش و موقعیتهای شغلی ارائه میدهد. کریس 42 ساله میگوید: «من کارمندانم را دارای شخصیتهای مختلف میبینم.»نیازهای هر شخص متفاوت است و یک سایز برای همه امکان ندارد.بیشتر افراد و نیروی فروش شرکت Vox mobile (حدود 85 درصد) تازه فارغالتحصیل شدهاند و در اولین یا دومین شغل خود هستند.اما تیم رهبری او متشکل از افرادی در دهه 30 و 40 زندگیشان است.
او برای جمع کردن گروههای سنی مختلف مجموعههای مختلفی از آرایش کارمندان را شکل داد که عمدتا مبتنی بر جایگاه این گروههای سنی در زندگی شخصی و حرفهایشان هستند.او میگوید: «من متوجه شدم که این گروهها دارای انگیزههای متفاوتی هستند؛ اما در مجموع کارمندان نسل y از ما میخواهند روی حساب Linkedin آنها سرمایهگذاری کنیم.»آنها به دنبال لوازم دارای برند و برنامههای تفریحی که بودجه آن را شرکت تامین میکند، هستند.آنها اجتماعیتر هستند و بعد از کار به خانه نمیروند.افراد نسل x نیازی به کولهپشتی مارکدار ندارند؛ در عوض آنها به دنبال برنامههای بازنشستگی و مزایای سلامتی که برای آنها ارائه میکنیم، هستند.مجموعهها و بستههای تشویقی مختلف با علم جامعهشناختی سازمان دستخوش تغییر میشود.کریس میگوید: همینطور که خودمان را میسازیم و رشد میکنیم، وقتی پا به مرحله جدید میگذاریم، آرایش نیروی انسانی نیز تغییر میکند. این تغییرات را پیگیری میکنیم و روشهای جدیدی را برای تشویق کارمندان ارائه میکنیم.
/دنیای اقتصاد