اطلاعات پرداخت، راهنمایی برای حفظ مشتری

پرداخت ها نه تنها نشان می دهند یک کسب و کار چه میزان درآمدزایی دارد بلکه می توانند چشم اندازی برای روندهای آتی و الگوهای خرید فراهم کنند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ صاحبان کسب و کار های کوچک با فشاری روز افزون برای جذب مشتری روبرو هستند. همین امر سبب می شود بیشتر آنها فراموش کنند، چگونه باید مشتریان را حفظ کرد.

 

با این وجود اگر آنها  روش پرداخت مناسب را در اختیار داشته باشند، نه تنها می توانند درآمد کسب کنند، بلکه به اطلاعاتی ارزشمند درباره مشتری و کسب و کارشان دست خواهند یافت. آنها می توانند با اتکا به روش های  پرداخت مناسب فعالیت های بسیار پیچیده تر از ردیابی اطلاعات خرید را انجام دهند.

 

صاحبان کسب و کارهای کوچک با استفاده از اطلاعات درست در زمان مناسب می توانند  استراتژی خود را طوری اجرا کنند که رابطه بهتری با مشتریان داشته باشند و  انگیزش های بیشتری برای ادامه تجارت به آنان ارائه کنند.

 

تحلیلگران معتقدند رونق کسب و کار در فصل تعطیلات تازه آغاز شده است. زیرا فصل خرید به نقطه اوج رسیده و به همین دلیل زمان مناسبی است تا رابطه ای طولانی مدت با مشتریان ایجاد و البته موفقیت تجاری در سال جدید را تضمین کرد.

 

تحقیق BIA/Kelsey و Manta، نشان می دهد 61 درصد کسب و کارهای کوچک بیش از نصف درآمد خود را از مشتریان همیشگی به دست می آورند. بنابراین هرچند فصل خرید و تعطیلات اهمیت زیادی دارد اما تکرار خرید امری ضروری است.

 

همه می دانیم که تبدیل مشتری تازه به یک همراه بلند مدت چالش برانگیز است. بنابراین  هنگامیکه مشتری جدیدی پیدا شد، چگونه می توان او را ترغیب کرد دوباره خرید  خود را تکرار کند؟

 

همانطور که  در تاکتیک های بازاریابی شخصی سازی شده و  تجربیات مکرر خرید و فروش های روزانه دیده می شود،  مشتریان به انگیزش هایی پاسخ می دهند که به نوعی رفتارشان را تجلیل کند.

 

اما تخفیف های زیاد در فصل تعطیلات راهی ماندگار برای بازگرداندن مشتری نیست و فناوری جدید نیز بیشتر اوقات پرهزینه است یا اجرای آن دردسر زیادی دارد.

 

بنابراین باید به قدرت اطلاعات توجه کرد. اطلاعات به غیر از درآمد زایی، چشم انداز وسیع تری خلق می کند. در حقیقت  با استفاده از اطلاعات موجود مانند اطلاعات خرید مربوط به یک روش پرداخت، می توان به صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک کرد تا درباره مشتریانشان اطلاعات بیشتری به دست آورند،  چشم اندازی خلق کنند و در نهایت تجارت خود را گسترش دهند.

صاحبان کسب و کارهای کوچک با چند روش ساده می توانند دیدگاه خود درباره آنچه اطلاعات به آنها عرضه می کند را تغییر دهند.

 

پرداخت ها نه تنها  نشان می دهند یک کسب و کار چه میزان درآمدزایی دارد بلکه می توانند چشم اندازی به روندهای مختلف و الگوهای خرید فراهم کنند.

 

به عنوان مثال کسب و کارهای کوچک با استفاده از این اطلاعات واقعی می توانند موجودی انبار را تجدید کنند  یا خدمات را براساس الگوهای خرید فصلی ارائه کنند. به این ترتیب نوعی فرایند خرید شخصی سازی شده و جالب تربرای مشتریانشان فراهم کنند.

 

اطلاعات پرداخت به سادگی نشان می دهند محبوب ترین محصولات یا خدمات کدامند، به گسترش  فرصت های فروش  و افزایش درآمد کمک می کنند و علاوه برآن با استفاده از روش پرداخت های مبتنی بر ابر حسابرسی، صاحبان کسب و کارهای کوچکتر می توانند به سادگی پیشرفت کسب و کار خود را  بررسی کنند و در هرزمان و هر مکانی تصمیم های تجاری سریع بگیرند.

 

یک برنامه  پاداش به مشتری که به خوبی اجرا شود نه تنها به ماندگاری مشتری کمک می کند بلکه  وفاداری به برند را برای کسب و کارهای کوچک به ارمغان می آورد.اطلاعات به این نوع کسب و کارها کمک می کند  مشتریانی که کمتری به سراغشان می آیند را شناسایی کنند و انگیزش های شخصی سازی شده به آنان ارائه کنند. این انگیزش ها به افزایش خرید مشتری از آنها منجر می شود. هنگامیکه  بتوان خرید مشتری را بررسی کرد، به راحتی می توان برنامه های تبلیغاتی یا پیشنهادات خرید دوباره محصول یا خدماتی مشابه را به مشتری ارائه کرد.

هرچند تمام مشتریان برای خرید به شعبه مراجعه نمی کنند، اما صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند در کانال های شبکه های اجتماعی و برنامه هایی که مشتری بیشترین استفاده را از آنها می کند ایجاد انگیزش کنند. آنها نه تنها می توانند برنامه های ویژه خرید  خود را درشبکه های اجتماعی تبلیغ کنند بلکه می توانند  انگیزشی برای به دست آوردن فالورهای جدید  و گسترش برند خود در این کانال ها نیز عرضه کنند.

شاید بتوان به فردی که صفحه تجاری کسب و کاری را در فیس بوک می پسندد یا  در برنامه Yelp آن را دنبال می کند، نوعی تخفیف ارائه کرد. هنگامیکه  کسب و کاری بتواند به ناظرانی آنلاین در شبکه های اجتماعی دست یابد، راه های متفاوتی را می توان برای ترغیب آنها به خرید به کار گرفت. خواه خلق یک رویداد خرید آنلاین خاص باشد، یا پست مطالبی جذاب یا ارائه کدهای آنلاین خاص.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.