بازی و تعاملات اجتماعی در اپلیکیشن پرداخت موبایلی
عصر بانک؛ه گزارش فارس، پس از برخورد قاطع بانک مرکزی با روشهای پرداخت از طریق کدهای کوتاه دستوری (USSD)، روند بازار به سمت اپلیکیشنهای پرداخت مبتنی بر بستر اینترنت است.
در شرایط رقابت شرکتهای PSP در ارائه اپلیکیشنهای پرداخت و جذب کاربر شدید شده و پیش بینی می شود تعداد اپلیکیشن های جدید بیش از پیش افزایش یابد.
اپلیکیش پرداخت ایوا، رویکرد متفاوتی نسبت به اپلیکیشنهای موجود اتخاذ کرده و تلاش کرده از طریق ارایه 3 خدمت پرداخت، بازی و تعاملات اجتماعی در کنار هم، مخاطبان دهههای 70 و 80 را جذب کند.
محمد مهدی صادق سازنده این اپلیکیشن درباره رویکرد این برنامه کاربردی توضیح میدهد: با تحقیقات روانشناختی درباره گروه سنی دهههای 70 و 80 به این نتیجه رسیدیم که این افراد نسل سوم و کلیدی پرداخت در کشور هستند و این گروه سنی دوست ندارند وقتی مشغول بازی آنلاین هستند از بازی خارج شوند و پرداخت انجام دهند.
به گفته وی، با امکان تعامل اجتماعی در این اپلیکیشن، فضایی برای گفتوگو ایجاد شده و برای مثال ارائه دهندگان خدمات خیریه می توانند در تعامل با کاربران گزارش فعالیت خود را اطلاع رسانی کنند.