بانک ایران زمین با ارایه خدمات نوین نیازهای مشتریان را تامین می کند
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در سفری دو روزه پویان شاد معاونت عملیات بانکی ویزدانجو مدیر شعب استان ها از شعب استان فارس دیدار کرده با مسئولین و همکاران این استان به گفت و گو پرداختند.
پویان شاد در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان گفت: بانک ایران زمین جلب رضایت مشتریان را به عنوان استراتژی اصلی خود تعیین کرده و میکوشد با بهرهمندی از سرمایه انسانی زبده و ارایه خدمات نوین نیازهای بانکی مشتریان را تامین کند.
پویان شاد دراین بازدیدها مواردی را از جمله راهکارهای جذب منابع، صدور ضمانت نامه و خط مشی کلی بانک را به پرسنل یادآوری کرد.
لازم به ذکر است شعب شیراز، ساختمان مدیریت و شعب شهرستان مرودشت و زرقان شعبی بودند که علیرضا پویانشاد معاون عملیات بانکی و مصطفی یزدانجو مدیر شعب استانها از آنها بازدید و با تک تک همکاران در محیطی صمیمی گفتوگو کردند.