مشارکت با توسن از زبان لوران کویه از مدیران شرکت Deloitte

شرکت ما با شناخت مشتریان و مشارکت توسن قدرت استفاده بهتر از فرصتهای بین المللی را به توسن میدهد و جایگاه برتری را برای این شرکت در ایران و منطقه ایجاد خواهد کرد.

عصر بانک؛ لوران کویه (Laurent Collet) لوران به‌عنوان شریک در بخش تنظیم مقررات استراتژیک و امور مالی شرکتی دیلویت در دپارتمان صنعت خدمات مالی تخصصی مشغول فعالیت است. او در دسامبر 2011 به کمپانی Deloitte پیوست. لارن دارای بیش از 18 سال تجربه حرفه‌ای درزمینه امنیت شغلی، مدیریت مالی و بازارهای سرمایه است.

تخصص وی در J.P. Morgan و Euroclear and PwC Financial Services با مهارت‌های قوی در توسعه کسب‌وکار، ارتباطات و مدیریت سازمان تکامل‌یافته است.

وی درباره مشارکت با توسن گفت : شرکت ما با شناخت مشتریان و مشارکت توسن قدرت استفاده بهتر از فرصتهای بین المللی را به توسن میدهیم و جایگاه برتری را برای این شرکت در ایران و منطقه ایجاد خواهیم کرد.

 

ما درخواست زیادی برای تغییر و تحول و ارزش افزوده داشتیم و آخرین برنامه مان طراحی یک نقشه راه  و  ایجاد راهکارهایی برای ارائه به توسن است . همچنین لیست بلندی از پروژه ها وجود دارد که با همکاری توسن و دیولت ادامه خواهد داشت .

 

ما همکاری خودمان را با توسن ادامه دهیم و توسن و شرکت ما امیدوار است که بتوانیم با شرکت های مختلف در ایران همکاری کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.