توضیح بانک سامان در مورد پیامکهای بانکی
عصر بانک؛ به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، مهرداد نوری، مدیر فناوری اطلاعات ضمن اعلام این خبر گفت: از این پس، پیامکهای مربوط به عملیات و تراکنشهای بانکی همچون اعلام ورود کاربر به نتبانک، واریز و برداشت وجه و مسدودی کارت از شماره 20000 برای مشتریان پیامک میشود. مدیر فناوری اطلاعات بانک سامان تصریح کرد: سایر پیامکهای ارسالی ازسوی بانک شامل پیامکهای اطلاعرسانی، تبلیغاتی و نظرسنجی بانک از شماره 200006422 ارسال میشود. وی خاطرنشان کرد: هرگونه پیامک دیگری از شمارههای دیگری بهغیر از این دو شماره ارسال شود، ارتباطی به بانک سامان ندارد.نوری تاکید کرد: بانک سامان هرگز درخواست اطلاعات رمز کارت، رمز نتبانک، شماره حساب، کد ملی و رمز تلفنبانک را ازطریق پیامک، ایمیل یا تماس تلفنی از مشتریان خود نمیکند. مشتریان میتوانند پرسشها و مشکلات خود را بهصورت بیستوچهار ساعته با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 در میان بگذارند.