برگزاری همایش روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این همایش با حضور مدیرعامل، معاونت فنآوری اطلاعات، معاونت اعتبارات و بینالملل، معاونت عملیات بانکی، مدیریت اعتبارات و نظارت، مدیریت شعب استان تهران، مدیریت حقوقی و روسای شعب استان تهران از ساعاتی قبل کار خود را آغاز کرد.
در ابتدای مراسم امیر بهرامینیا مدیریت شعب استان تهران با ارائه آمار، وضعیت شعب استان تهران را بررسی و اهداف و سیاستهای اجرائی بانک را برای روسای شعب تشریح کرد.
بهرامینیا با تاکید بر اهمیت مشتری مداری و ایجاد تمایز در ارائه خدمات بانکی افزود: امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف درک صحیح از نیاز و خدماترسانی همراه با خواست مشتریان سنگینی میکند.
بنابراین آنچه در این میان میتواند به حفظ مشتریان و وفاداری آنها منجر شود، ارائه خدمات با کیفیت و تعامل مناسب بین مشتری و پرسنل شعب خواهد بود.
وی همچنین در ادامه سخنان خود نکاتی را در خصوص ایجاد انگیزه در پرسنل و برگزاری جلسات داخلی در شعب و مسائل مربوط به وصول مطالبات عنوان و پاسخگوی سوالات روسای شعب در زمینه های مختلف بود.
مدیرعامل بانک ایران زمین در همایش روسای شعب استان تهران
امروز تمرکز بانکها بر بانکداری الکترونیک است/ ایجاد ارزش افزوده هدف بانکها است
عبدالمجید پورسعید در همایش روسای شعب استان تهران گفت: توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه انواع خدمات جدید متناسب با آن، نکته ایست که میتواند برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند و هدف بانکها همین است.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با تشریح شرایط امروز نظام بانکی کشور اظهار داشت: در حال حاضر نظام بانکی کشور شرایط خاصی را تجربه میکند و ما باید بدانیم در چه فضایی و در چه شرایطی قرار داریم، در حقیقت امروز نظام بانکی شرایط کار واقعی را تجربه میکند.
وی با اشاره به حرکت بانکها به سمت ارائه خدمات بانکی در یک فضای رقابتی و فشرده گفت: ماحصل شرایط امروز باعث شده است تا بانکها کار ناب بانکی و خدمات بانکداری مبنای فعالیت بانکها باشد.
مدیرعامل بانک ایران زمین تصریح کرد: بانکهایی از این شرایط عبور خواهند کرد که در این زمینه درست حرکت کنند و تمام انرژی و امکانات خود را برای ارائه خدمات بانکداری مطلوب صرف کنند، تا بتوانند از این دوران گذار عبور و موجبات توسعه و ارتقاء خدمات بانکی را فراهم کنند.
وی افزود: در حقیقت بخشی از فعالیت بانکها به عنوان واسطهگری وجوه به سمتی خواهد رفت که ارائه خدمات مناسب و کیفی، ملاک انتخاب بانک توسط مشتریان خواهد بود.
پورسعید با تاکید بر اهمیت بانکداری الکترونیکی گفت: امروزه بانکها حرکت خود را در مسیر بانکداری الکترونیکی متمرکز کردهاند و ارائه انواع خدمات جدید متناسب با آن چیزی که میتواند برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند هدف بانکها است و قطعاً این حوزه تاثیرش را بر درآمدزایی و سودآوری بانک نشان خواهد داد و در حقیقت بانکهایی که خدمات متمایز و کیفی برای مشتریان ایجاد کنند، حتما موفق میشوند.
وی در جمعبندی سخنان خود در این همایش ابراز امیدواری کرد همه این موارد در برنامهریزیها و اقداماتی که در این حوزه در حال انجام است به کمک نیروهای صف و ستاد بزودی به ثمر خواهد نشست.