چگونه از بانک سامان ارز مسافرتی بگیریم؟
عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، متقاضیان خرید ارز مسافرتی میتوانند با همراه داشتن اصل و تصویر گذرنامه و کارت ملی معتبر، بلیت کاغذی یا الکترونیکی مسافرت هوایی (یکسره یا دوسره و ممهور به مُهر آژانس هواپیمایی) و ویزای کشور مقصد (درصورت لزوم) به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.
این گزارش حاکی است، ارز مسافرتی به تمام ایرانیان بالای 12سال و برای یکبار در سال به میزان 300 دلار به نرخ مبادلهای پرداخت میشود و حضور تمام متقاضیان دریافت ارز مسافرتی در شعبه بانک سامان الزامی است.
بر اساس این گزارش، با توجهبه محدودیت زمانی شعب در ارائه خدمات، به متقاضیان توصیه میشود تهیه ارز را به روز پیش از پرواز موکول نکنند و قبل از مراجعه به شعبه، زمان حضور خود را با بانکدار ارزی شعبه هماهنگ کنند.
این گزارش میافزاید: هموطنان متقاضی ارز مسافرتی میتوانند بیمه مسافرتی خود و همسفرانشان را از همان شعبهای که ارز درخواست کردهاند، خریداری کنند.
گفتنی است، ارز مسافرتی خریداری شده از طریق باجههای بانک سامان در سالن ترانزیت فرودگاه بینالمللی امام خمینی(ره) یا ترمینال خارجی فرودگاه بینالمللی اهواز در قبال ارائه کارت شناسایی معتبر و حواله فروش ارز مسافرتی که توسط متقاضیان از شعب بانک تهیه شده است، پرداخت میشود.
مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعتهای شبانهروز پاسخگوی پرسشها و مشکلات احتمالی است.