شرکت دو میلیون نفری مردم در حمایت از کاروان المپیکی آسان پرداخت

در نشست خبری که به منظور قدردانی از بهداد سلیمی در شرکت آسان پرداخت برگزار شد ذوالقدری ها مدیر بازاریابی شرکت بیان داشت در کمپین آسان پرداخت در حمایت از کاروان المپیکی کشورمان دو میلیون نفرشرکت کردند.

عصر بانک؛در نشست خبری که با حضور بهداد سلیمی ،منصوری ، مدیر عامل شرکت آسان پرداخت و شهیدی قائم مقام شرکت و ذولقدری ها و سپاسی ، مدیربازاریابی و مدیر روابط عمومی شرکت آسان پرداخت و جمعی از خبرنگاران مرتبط برگزار شد، درباره حمایتهای شرکت آسان پرداخت از ورزش قهرمانی صحبت شد.

 

در این نشست خبری بهداد سلیمی ضمن تشکر ویژه از شرکت آسان پرداخت بابت حمایت های مادی و معنوی و انرژی مثبت قبل و بعد از المپیک ، از مردم  نیز بابت حمایت هایشان قدردانی کرد و همچنین،  از عملکرد تیم ملی وزنه برداری نیز با کسب دو مدل طلا دفاع کرد.

 

گفتنی است آسان پرداخت در مراسمی که دیشب در محل همایش های صدا سیما برگزار شد طبق وعده قبلی خود علاوه بر اعطای پاداش مدال آوران طلا که 35 سکه بهار آزادی بود ، به بهداد سلیمی و کیمیا علیزاده هم پاداش مدال طلا را اهدا نمود و با 35 سکه تمام بهار آزادی از تلاش و افتخار آفرینی قویترین مرد جهان و اولین بانوی مدال آور المپیک ایران قدردانی نمود. همچنین در این مراسم از مربیان مدال آوران المپیکی و همچنین روسای فدراسیونها تجلیل به عمل آمد.

 

در ادامه نشست خبری،  منصوری، مدیرعامل شرکت آسان پرداخت در مورد دلیل حمایت آپ از ورزش گفت:بر اساس استراتژی های شرکت و مسئولیت های اجتماعی، این حمایت ها انجام میشود و با توجه به استعدادهای زیاد و نیروی انسانی جوانی  که در کشور وجود دارد، این حمایت ها به نوعی سرمایه گذاری برای آینده ایران است.

وی در ادامه ارزش معنوی این حمایت ها را بیشتر از ارزش مادی دانست و گفت بازخور معنوی این حمایت ها بسیار دلچسب تر از بازخور مادی آن است.

در ادامه ذوالقدری ها مدیر بازاریابی شرکت با بیان اینکه حمایت آسان پرداخت در رشته های ورزشی از دو میدانی شروع شد گفت: شرکت ،در برنامه های آتی خود نیز از ورزشهای پایه حمایت خواهد کرد و حضور در کنار ورزشکاران مدال آور برای شرکت و مردم همیشه جذاب و باعث افتخار است.

وی در ادامه بیان داشت در حمایت از کاروان المپیک که توسط شرکت آسان پرداخت انجام شد 2 میلیون نفر شرکت کردند که این نشان دهنده اهمیت ورزش برای مردم و کار بزرگ شرکت آسان پرداخت است.

وی همچنین گفت در کمپین "همه ما کاروان المپیک هستیم" به هر 62 ورزشکار المپیکی یک کد اختصاص پیدا کرد که طرفدارانِ ورزشکاران میتوانستند عضو کمپین ورزشکار مورد علاقه خود شوند.که  بر اساس آمار کمپین "من بهداد سلیمی هستم" بیشترین عضو را داشت.

 

در ادامه بهداد سلیمی اظهار داشت حمایت از رشته هایی مثل وزنه برداری با توجه به کمبود منابع مالی بسیار مهم و اثر گذار است و باید این نوع فعالیت ها توسط شرکتهای بزرگ دیگر نیز انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.