نحوه دریافت خدمات تلفن بانک آینده
با خدمات تلفن بانک آینده شما میتوانید در هر ساعت از شبانهروز، در کمترین زمان ممکن و بدون دغدغه از خدمات متنوع بانک آینده بهرهمند شوید.
نحوه دریافت خدمات تلفن بانک آینده
برای استفاده از خدمات تلفن بانک آینده کافی است به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه کنید و پساز تکمیل فرم درخواست تلفنبانک، رمز ورود به سامانه را دریافت نمایند.
شماره تلفنبانک : 2957
چگونگی ورود به سیستم
1- به منظور ورود به سامانه ابتدا دستگاه تلفن را در حالت Tone قرار داده و شمارهی 2957 را شمارهگیری نمایید.
2- پس از شنیدن پیام خوشآمدگویی، جهت ورود به سیستم تلفن بانک کلید 1، پرداخت قبوض کلید 2، شارژ سیستم تلفن همراه یا وایمکس کلید 4، و دریافت شماره شبای حساب کلید 5 را شمارهگیری فرمایید. مشتری با توجه به خدمت مورد نیاز و فشردن کلید مربوطه، وارد منوی مورد نظر خواهد شد.
در صورتی که کلید یک را شمارهگیری نمایید، میبایست، شمارهحساب یا شمارهکارت خود را وارد کنید، سپس رمز حساب یا رمز دوم کارت خود را وارد کنید. سامانه در این مرحله موجودی حساب شما را اعلام مینماید. سپس با توجه به خدمت مورد نیاز و فشردن کلید مربوطه، وارد منوی نظر خواهد شد.
ورود به سیستم تلفنبانک آینده از طریق ورود شماره حساب یا شماره کارت امکانپذیر است. در صورت ورود به سامانه با شماره حساب؛ رمز حساب باید وارد گردد.
خدمات قابل ارائه درصورت ورود به سامانه با شماره حساب:
- شنیدن ماندهحساب، کلید 1
- شنیدن 3گردش آخر حساب، کلید 2
- دریافت صورتحساب از نمابر، کلید 3
- تغیر رمز حساب، کلید 4
- انتقال به سایر حسابهای خود در بانک آینده، کلید 6
- پرداخت اقساط تسهیلات، کلید 7
- بازگشت به منوی اولیه، کلید صفر
در صورت ورود به سامانه با شماره کارت، رمز دوم کارت باید وارد گردد.
خدمات قابل ارائه تلفن بانک آینده درصورت ورود به سامانه با شماره کارت:
- شنیدن موجودی، کلید 1
- شنیدن 3 گردش آخر حساب، کلید 2
- دریافت صورت حساب از طریق نمابر، کلید 3
- اعلام مفقودی کارت، کلید 5
- شنیدن رمز حساب، کلید 6
- پرداخت اقساط تسهیلات، کلید 7
برای دانلود راهنمای استفاده از خدمات تلفن بانک آینده از کلید زیر استفاده کنید.