نشست راهبردی بیمه دانا برای وصول مطالبات

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در جلسه ای که به همین مناسبت با حضور حسین یاوری، معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش، حمیدرضا علیزاده محب، مدیر امور مالی، مهناز مرادی مشاور مدیر عامل و دبیر کمیته وصول مطالبات و نمایندگان مدیران فنی ستاد در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد، در خصوص نحوه اطلاع رسانی و رفتار سازمانی شرکت با بیمه گذارانی که مطالبات معوق دارند، بحث وتبادل نظر شد.
معاون اموراستان ها و توسعه شبکه فروش در این جلسه با تأکید بر وصول بموقع مطالبات و دغدغه ای که در این خصوص وجود دارد، ضروت کنترل و نظارت بیشتر در بحث ارزیابی ریسک را یادآور شد و افزود: در این خصوص بایستی متن یا دستورالعملی تهیه و از این پس در چاپ فرم پیشنهاد بیمه نامه ها اعمال شود و تمامی شعب با استفاده از این دستورالعمل اقدام نمایند.
وی، اصلاح الگوی تقسیط، بررسی کارنامه مالی شعب و ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه نرم افزار فناوران و غیر فناوران را مورد تأکید قرار داد و با ارائه گزارشی از وضعیت مطالبات شرکت، خواستار توجه بیشتر و مضاعف کارکنان به این مقوله مهم شد.
حمیدرضا علیزاده محب، مدیر امور مالی نیز با تأکید بر اهمیت هماهنگی و تعامل لازم بین کمیته وصول مطالبات با مدیریت های فنی، خواستار افزایش تلاش همکاران برای وصول مطالبات شد و افزود: ابعاد فنی این مسئله باید بصورت شفاف برای کلیه شعب توضیح داده شود.
وی همچنین تولید مستندات فنی و مالی برای پیگیری وصول مطالبات را از ضروریات این بحث عنوان کرد.
در ابتدای این نشست مهناز مرادی، مشاور مدیر عامل و دبیر کمیته وصول مطالبات ، هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی لازم بین این کمیته و مدیریت های فنی ستاد و صف عنوان کرد و افزود: برخی از مطالبات شرکت مربوط به حوزه فعالیت های جاری است که در حوزه فناوران صادر شده و برخی نیز مربوط به سایر نرم افزارهای شرکت است که سنواتی شده و ضرورت دارد شعب نسبت به تعیین تکلیف آنها سریع تر اقدام کنند.
وی افزود: از اول شهریور ماه سال جاری، زمان تعیین شده برای کنترل سررسید اقساط در نرم افزار فناوران کاهش یافته و واحدهای صدور مکلفند موارد را بررسی و مجوزهای لازم را از حوزه های ستادی مربوطه اخذ کنند .