پیام تبریک مدیریت استان تهران به مناسبت سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت

26 مردادماه برای اعضای خانواده رسالت اعم از همکاران، سهامداران و مشتریان، روز فرخنده‌ای‌ است.

عصر بانک؛بانک قرض الحسنه رسالت در حالی وارد پنجمین سال فعالیتش می شود که به عنوان نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور، با ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارزان، خدمات نوین بانکی، به‌کار‌گیری فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی و نیز تکیه بر سرمایه انسانی جوان، متخصص،‌ خلاق و کارآمد، یکی از بانک‌های موثر و ممتاز در عرصه بانکداری کشور محسوب می‌شود.

 

همکاران محترم، بنده اطمینان واثق دارم که با استعانت از درگاه خداوند متعال و اطمینان و ایمان به پشتکار کلیه کارکنان،‌ بانک قرض الحسنه رسالت همچون گذشته مسیر رشد و بالندگی را طی خواهد نمود و با توسعه بانکداری اجتماعی که استراتژی نوین و بدیع بانک قرض الحسنه می باشد و با جهت گیری خدمت رسانی به سمت گروه های تخصصی، هر روز شاهد موفقیت‌های روزافزون خواهد بود. بدون شک با تدبیر مدیران و عزم و اراده‌ای که در کلیه همکاران بانک قرض الحسنه رسالت وجود دارد، قله‌های ترقی، موفقیت ‌و پیشرفت به سرعت طی خواهند شد و شعار " بانکی اجتماعی با خدماتی نوین" بر تارک این بانک خواهد درخشید.

دوستان، بانک قرض الحسنه رسالت اگرچه به ظاهر از جوان ترین بانک های خصوصی ایران اسلامی است، اما فراموش نکنیم که تجربه قریب به دو دهه فعالیت را در قالب صندوق قرض الحسنه رسالت در کارنامه خود دارد، تجربه با ارزشی که با توان نیروهای جوان و تحصیلکرده ادغام شده که حاصل آن سازمانی کارآزموده است.

در پایان، سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال؛ سرافرازی، پیشگامی، استمرار توفیق برای تحقق پیشرفت و توسعه را به خصوص برای خانواده بزرگ بانک قرض الحسنه رسالت، مسئلت دارم.

 

محمدرضا موسی زاده
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.