نحوه استفاده از تلفن بانک دی
سامانه تلفن بانک دی، در جهت تسهیل دسترسی به خدمات بانکی، بر روی بستر تلفن راه اندازی شده و به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتریان محترم بانک دی می باشد.
نحوه ورود به تلفن بانک دی
با شماره گیری 2726 (021) توسط خط تلفن ثابت یا همراه خود و انتخاب کلید 1 پس از برقراری تماس، میتوانید به سامانه تلفن بانک دسترسی داشته باشید. با دریافت نام کاربری و رمز تلفن بانک از شعبه خود، میتوانید از تمامی امکانات تلفن بانک بهرهمند شوید. در غیر اینصورت با استفاده از شماره دی کارت و رمز دوم آن میتوانید به برخی از امکانات تلفن بانک دسترسی داشته باشید. دریافت رمز دوم دی کارت، از طریق خودپردازهای بانک دی امکان پذیر است..
خدمات تلفن بانک دی
-
ورود با کارت (شماره کارت و رمز دوم)
- خانه (دسترسی سریع به خدمات پرکاربرد نظیر انتقال وجه، سپردهها، پرداخت قبض)
- انتقال وجه (عادی، مستمر، ساتنا، پایا، کارت به کارت، کارت به سپرده)
- سپردهها (فهرست سپردهها، موجودی، صورتحساب)
- کارتها (فهرست کارتها، موجودی، صورتحساب، انسداد کارت، تغییر رمز دوم)
- تسهیلات (مشاهده جزئیات تسهیلات، پرداخت قسط)
- پرداخت (پرداخت قبض، پرداخت قبض جریمه رانندگی، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قسط تسهیلات سایرین در بانک دی، پرداخت قسط سایر بانکها)
- پیشخوان (نرخ ارز، اطلاعات شعب، نقشه خودپردازها و شعب، محاسبه شبا)
- گزارشها (رسیدها، گزارش انتقال وجه مستمر، گزارش انتقال وجه پایا، پیگیری قبوض)
- کارپوشه (مشاهده و تایید یا رد درخواستهای ثبت شده از طریق اینترنت بانک در کارپوشه)
- تنظیمات (تغییر نام کاربری، تغییر رمز، فعالسازی اثر انگشت در نسخه اندروید، بازیابی تنظیمات اولیه)
- تماسها (امکان ذخیره اسامی اشخاص و اطلاعات بانکی آنها شامل شماره سپرده، کارت، شبا و تسهیلات)
-
ورود با شماره سپرده یا نام کاربری یا شماره مشتری (به همراه رمز تلفن بانک)
-
- مدیریت سپرده (دریافت موجودی و صورتحساب، امکان دریافت صورتحساب از طریق دورنگار)
- انتقال وجه (عادی، مستمر، کارت به کارت داخلی، کارت به سپرده داخلی، پیگیری وضعیت پایا و ساتنا)
- مدیریت پرداخت (پرداخت قبض)
- مدیریت چک (اعلام وضعیت برگههای دسته چک، گزارش چکهای واگذار شده)
- مدیریت تسهیلات (اعلام جزئیات تسهیلات، پرداخت قسط)
- مدیریت کارت (انسداد کارت)
- خدمات کارت اعتباری (اعلام بدهی، پرداخت بدهی)
- خدمات عمومی (راهنما، دریافت شبا، نرخ ارز، اعلام کف و سقف انتقال وجه، اطلاع از رسیدها)
- تنظیمات (تنظیمات صورتحساب، تغییر نام کاربری، تغییر رمز، تغییر زبان، تغییر سپرده پیش فرض، تنظیم اعلام موجودی)
-
ورود به عنوان مهمان به تلفن بانک دی (بدون نیاز به رمز)
- دریافت شبا
- نرخ ارز