خدمات قابل دریافت از طریق کارت هدیه بانک صنعت و معدن

دارنده کارت هدیه می تواند با مراجعه به دستگاههای خودپرداز صنعت و معدن، رمز دوم کارت خود را دریافت نماید و رمز CVV2 نیز در پشت کارت درج شده است.

عصر بانک؛کارتی است نقدی و بی نام که دارای ماهیت خرید می باشد. این کارت با مبلغ معین یا با مبالغ درخواستی مشتری صادر می شود و دارنده آن می تواند به دفعات تا سقف موجودی کارت، اقدام به خرید کالا و خدمات از پایانه های نقطه فروش ( POS ) یا فروشگاه های مجازی( محیط اینترنتی ) نماید. همچنین دارنده کارت می تواند در صورت نیاز به وجه نقد، از طریق پایانه های خود پرداز عضو شتاب، وجوه مورد نظر خود را دریافت نماید.

 

ضوابط

کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند در صورت داشتن حساب سپرده قرض الحسنه/سرمایه‌گذاری مدت‌دار در بانک به تعداد مورد نیاز، در‌خواست دریافت کارت هدیه نمایند. به این منظور شعب بانک می‌بایست‌، با رعایت ضوابط مستند حاضر و دریافت وجه ذیربط (‌تکمیل فرم اعلامیه فروش کارت هدیه بانک صنعت و معدن توسط مشتریان)، اقدام به صدور و ارائه‌ی کارت‌ هدیه به متقاضیان نمایند.

این کارت می‌تواند دارای مبلغ ثابت یا مبلغ تعیین شده به درخواست مشتری باشد.

پرداخت نقدی موجودی کارت هدیه از طریق دستگاه های خودپرداز بانکهای عضو شتاب (با اخذ کامزد ) و انتقال وجه موجود در کارت هدیه از طریق دستگاه های خودپرداز بانک صنعت و معدن امکان پذیر می گردد.

پرداخت قبوض خدماتی توسط کارت هدیه، از طریق هر یک از دستگاه های خودپرداز (ATM) شبکه شتاب و درگاه های اینترنتی امکانپذیر می باشد.
تمامی کارت های هدیه صادره دارای یک شماره کارت ١٦ رقمی منحصر به فرد و یک شماره رمز اول ٤ رقمی می باشند که مشتریان می توانند شماره رمز خود را با استفاده از دستگاه های خودپرداز و پایانه های شعب (pinpad ) تغییر دهند.

دارندگان کارت هدیه بانک می توانند، جهت انجام تراکنش های مجازی (به منظور استفاده از تلفنبانک) با استفاده از دستگاه های خودپرداز نسبت به ایجاد و دریافت رمز دوم کارت خود (به طول ٥ الی ١٢ رقم ) اقدام نمایند.

متقاضی با مراجعه به شعبه، تقاضای خود را بر اساس نوع کارت درخواستی به متصدی امور بانکی اعلام می نماید.متصدی شعبه مطابق با درخواست مبلغ کارت هدیه مشتری، نسبت به شارژ کارت هدیه اقدام می نماید.

سازمان ها و شرکت هائی که تمایل به دریافت کارت هدیه گروهی دارند، می بایست فرم درخواست صدور کارت هدیه را تکمیل نموده (توسط نماینده شرکت) و وجه کارت های درخواستی را نیز بپردازند.

چنانچه مشتری شماره رمز کارت خود را فراموش نموده باشد می‌تواند با مراجعه به یکی از شعب بانک، با ارائه رسید خرید کارت هدیه خود، درخواست تغییر رمز و صدور رمز جدید نماید.

خدمات قابل دریافت از طریق کارت هدیه بانک صنعت و معدن

دارندگان کارت هدیه بانک می توانند با مراجعه به هر یک از پایانه های نقطه فروش(POS) ، کالا و خدمات مورد نیاز خود را تهیه نمایند .

دارندگان کارت هدیه بانک می توانند با مراجعه به هر یک از پایانه های خود پرداز بانک صنعت و معدن یا سایر بانکهای عضو شبکه شتاب نسبت به دریافت خدمات ذیل اقدام نمایند:

دریافت نقدی وجه کارت هدیه
صورتحساب سه تراکنش آخر
اعلام موجودی کارت
تغییر رمز کارت
تغییر رمز اینترنتی کارت
خرید کالا یا دریافت خدمات از طریق اینترنت

دارنده کارت هدیه می تواند با مراجعه به دستگاههای خودپرداز صنعت و معدن، رمز دوم کارت خود را دریافت نماید و رمز CVV2 نیز در پشت کارت درج شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.