نحوه استفاده از خدمات تلفن بانک قرض الحسنه رسالت

با توجه به دسترسی آسان و سریع افراد به تلفن و استفاده همه گیر آن در کشور بانک قرض الحسنه رسالت اقدام به راه‌اندازی سامانه تلفن بانک کرده است. تلفن بانک قرض الحسنه رسالت به ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب، پرداخت قبوض خدماتی و استعلام و پرداخت تسهیلات می‌پردازد.

نحوه استفاده از خدمات تلفن بانک قرض الحسنه رسالت

مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت، پس از تکمیل فرم درخواست خدمات تلفن بانک، تحویل آن به متصدی شعبه و دریافت رمز و نام کاربری می‌توانند از خدمات بانکی از طریق تلفن ثابت و نیز تلفن همراه با شماره‌گیری 24930 بهره‌مند گردند.

لازم به ذکر است که مشتریانی که خارج ازاستان تهران می‌باشند باید کد 021 را نیز شماره‌گیری نمایند. (24930-021)

معرفی خدمات تلفن بانک قرض الحسنه رسالت

  •  اعلام مانده وسه گردش آخرحساب
  • مسدودکردن کارت
  • تغییر رمزعبور
  •  دریافت صورتحساب از طریق نمابر
  • دریافت گردش حساب
  • انتقال وجه
  • فکس گردش حساب
  • فکس گردش روزانه حساب
  •  دریافت موجودی کارت
  • دریافت وضعیت کارت
  • کمک به خیریه
  • دریافت 3 گردش آخر کارت
  • اطلاع از چک های صادر شده
  • اطلاع از چک های واگذار شده
  • عملیات کارت
  • اطلاع از لیست تسهیلات
  • پرداخت اقساط
  • دریافت فکس تسهیلات
  • پرداخت کلیه قبوض
  •  پیگیری قبوض پرداخت شده
  • دریافت شماره شبا
  • دریافت شماره حساب با کارت
  • فکس راهنمای تلفن بانک

منوی اصلی تلفن بانک رسالت

منوی اصلی تلفن بانک رسالت 1

منوی اصلی تلفن بانک رسالت 2

 منوی اصلی پرداخت تلفنی

این گزینه جهت انجام عملیات بر روی کارت طراحی شده است. تمامی دارندگان کارت های شتابی (کارت های صادره از تمامی بانک هایی که عضو شبکه شتاب هستند) قادر به استفاده از این گزینه خواهند بود.

منوی اصلی پرداخت تلفنی بانک رسالت

خروج از تلفن بانک

  • در صورت حضور در هر یک از منوهای تلفن بانک با وارد نمودن # (کلید مربع) از سیستم تلفن بانک خارج خواهید شد.
  • در صورتی که سیستم منتظر وارد نمودن ورودی شماست، با وارد نمودن # (کلید مربع) از عملیاتی که در آن هستید انصراف داده و به منوی بالاتر بازگردانده می‌شوید.
  • در صورتی که در هر یک از منوها هستید، با وارد کردن کلید 9 به منوی بالاتر منتقل خواهید شد و در صورتیکه در منوی اصلی باشید از سیستم خارج خواهید شد.
  تاییدیه حسابرسی مشتریان حقوقی در پیشخوان مجازی رسالت
20 نظرات
  1. مصطفی قربانی می گوید

    سلام میخام 30 میلیون پول حواله کنم خاهشا کمکم کنید

    1. مدیر سایت می گوید

      با بانک تماس حاصل کنید.

  2. سميه می گوید

    چرا بانك رمز پويا نميده با إس ام اس

    1. مدیر سایت می گوید

      با شماره پشتیبانی بانک رسالت تماس بگیرین.شماره تماس در سایت خود بانک هست.

  3. وحید سودی می گوید

    چرا با پیام رمز یکبار مصرف نمیده

    1. مدیر سایت می گوید

      با شماره پشتیبانی بانک در سایت بانک رسالت تماس بگیرید.

  4. amin می گوید

    سلام من چندباراطلاعات کارت اشتباه واردکردم الان داخل همراه بانک یابیرون میزنه رمزواردشده ب اشتباهواردشده است

    1. مدیر سایت می گوید

      در صورت بروز مشکل یا وجود هرگونه پرسش با 4747-021 تماس حاصل فرمایید.

  5. میثم مرشدی می گوید

    سلام میخوام کارت بانکیم بسوزم درمنزل

  6. ناشناس می گوید

    سلام وقت بخیر.چرابانک رسالت اقساط اسفندوفروردین راازحسابمون کسرکرده .چطوری بهشون بگن اقساط روکسرنکند

    1. مدیر سایت می گوید

      با مرکز تماس بانک رسالت به شما 4747 تماس بگیرید.

  7. زوبین نصر می گوید

    سلام امتیاز حسابم بدون باید چیکار انجام بدم

  8. حامد می گوید

    کلا ضعیف هیچ شماره پشتیبانی پاسخگو نیست و اصن مورد داره

  9. ناشناس می گوید

    چرا تلفن های پاسخگو اینقدر صعیف اند!

  10. ناشناس می گوید

    سلام میخوام پول انتقال بدم چه کدی باید بزنم؟

  11. محمد می گوید

    سلام برنامه همراه بانک رو نصب کردم درخواست رمز فعال سازی دادم فرستاده الان وارد میکنم همه اش میگه اشتباهه به شعبه رفتم گفتن غیره حضوری اقدام کنید راهکارچیه مدیر

  12. ناشناس می گوید

    اصلا پاسخ گو نیستن

  13. زینب می گوید

    سلام من هرکارمیکنم کارتم پول انتقال نمیده

  14. سیدجاسم شعیب می گوید

    سلام پشتیبانی ۴۷۴۷ جواب نمیده و فکر کنم مشکل داشته باشد
    رمز دوم پویا چگونه بگیرم لطفا راهنمایی فرمایید

  15. گهرگزی می گوید

    سلام درخواست وام دادم ولی گوشی ساده دارم نمیتونم همراه بانک نصب کنم الان برای رمز ونام کاربری چیکار کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.