صیانت حقوق و تکریم بیمهشدگان با نظارت و ارزشیابی بیمهکوثر
![](https://asrebank.ir/wp-content/uploads/2019/12/374501087446735.jpg)
عصر بانک؛ به گزارش روابطعمومی و اعلام مدیر بیمههای درمان بیمهکوثر؛ ارزشیابی پیوسته فعالیتهای مراکز طرفقرارداد بهمنظور تعیین میزان انطباق عملکرد آنها با ضوابط، مقررات مفاد قرارداد و الحاقیههای آن میتواند در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به بیمهشدگان صورت پذیرد و در صورت لزوم و نیز حسب مورد اقدامات اصلاحی یا پیشگیرانه انجام گیرد.
جواد همائی اظهارکرد: ارتقاء کیفیت و اثربخشی هزینه خدمات درمانی مورد نیاز و وحدت رویه در ارائه خدمت توسط مراکز طرف قرارداد از دیگر مزایای ارزشیابی و نظارت بر عملکرد مراکز است.
وی با اشاره به اینکه نظارتها با بهرهگیری از تیمهای تخصصی در حوزههای مختلف بیمه درمان انجام میشود، خاطرنشانکرد: نظارتها بهصورت میدانی، غیرمیدانی، محسوس، نامحسوس، نظرسنجی شفاهی، کتبی و تلفنی از بیمهشدگان و گزارشهای واصله صورت میپذیرد.
مدیر بیمههای درمان شرکت بیانکرد: بیمهشدگان میتوانند جهت ارتقاء هرچه بیشتر ارائه خدمت در مراکز درمانی و مدیریت بیمههای درمان، انتقادات و پیشنهادات خود را به سامانه پیامکی 5000239587 ، ارتباط مستقیم با مدیر درمان، ارسال کنند.