نحوه فعالسازی جی بی فون (تلفنبانک قوامین)

سامانه تلفنبانک قوامین با هدف کاهش حجم ترافیک شعب و ارائه پاسخگویی مناسب و در لحظه به مشتریان، جهت بهرهمندی از خدماتی نظیر اعلام مانده حساب، پرداخت قبوض، اعلام وضعیت چکها، چاپ صورتحساب و … ارائه گردیده است.
با استفاده از سامانه تلفنبانک قوامین، مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و ایام تعطیل، فقط با استفاده از یک گوشی تلفن قادر خواهند بود با این سامانه تماس گرفته و از جزئیات حساب خود به صورت به روز مطلع شوند. درحال حاضر در این سامانه امکان اعلام موجودی، لیست آخرین تراکنشها، اعلام مفقودی کارت و پرداخت قبوض فراهم گردیده است، ضمناً مشتریان میتوانند از طریق دستگاه فکس در هر زمان نسبت به دریافت صورتحساب خود اقدام نمایند.
نحوه فعالسازی خدمات جی بی فون
مشتریان بانک جهت فعالسازی خدمات تلفنبانک قوامین بر روی کارت و یا حساب خود باید به شیوههای زیر اقدام نمایند:
فعالسازی تلفنبانک قوامین بر روی حساب
به منظور فعال سازی خدمات تلفنبانک، مشتریان باید به یکی از شعب بانک قوامین مراجعه نموده و درخواست فعال سازی تلفنبانک و صدور رمزنامه را بر روی حساب موردنظر خود انجام دهند و پس از اخذ رمز تلفنبانک به صورت آنی، نسبت به استفاده از سرویس های سامانه اقدام نمایند.
فعالسازی تلفنبانک قوامین بر روی کارت
به منظور فعالسازی این خدمات بر روی کارت، مشتریان باید از طریق دستگاه خودپرداز اقدام به اخذ رمز دوم نمایند. لازم به ذکر است شماره تماس تلفنبانک بر روی جی بی کارت قوامین جهت اطلاع مشتریان درج گردیده است.
امکانات تلفنبانک قوامین
- اعلام موجودی
- اطلاع از 5 گردش آخر
- دریافت صورت حساب از طریق فکس – 30 گردش آخر – یک ماهه – از تاریخ تا تاریخ
- انتقال وجه بین حسابهای خود
- تغییر رمز تلفنبانک
- استعلام تسهیلات و پرداخت اقساط
- اعلام مفقودی کارت( مسدودی قوامین کارت)
- پرداخت قبوض – شامل پرداخت قبوض خدماتی و جرائم راهنمایی و رانندگی و امور مالیاتی و … با استفاده از تمام کارت های شتابی
- خرید شارژ مستقیم تلفن همراه ایرانسل و همراه اول
- اعلام وضعیت چک
- دریافت کد شبا حساب
- دریافت کدشبا کارت
- دریافت صورتحساب ریز تراکنشهای پایانه فروشگاهی از طریق فکس 30 گردش آخر
طریقه استفاده از سرویس تلفنبانک قوامین
1- تماس با شماره تلفن 02184270 و ارتباط با سیستم تلفنبانک متمرکز قوامین.
2- دسترسی به منو