بانک شهر عهده دار فعالیت بانکی بزرگترین رویداد فرهنگی کشور

بانکی شهر که به عنوان بانک عامل در نمایشگاه کتاب انتخاب شده، مسئولیت تسهیل در امور بانکی و مالی ناشران و شرکت کنندکان در این رویداد ملی را عهده دار است.

عصر بانک؛با تغییر محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب از تهران به شهر آقتاب، بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، عهده دار انجام کلیه فعالیت های بانکی و مالی این رویداد ملی و دارای گردش مالی بالا شده است.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است…» با حضور 2000 ناشر داخلی و خارجی از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود.

بانکی شهر که  به عنوان بانک عامل در نمایشگاه کتاب انتخاب شده، مسئولیت تسهیل در امور بانکی و مالی ناشران و شرکت کنندکان در این رویداد ملی را عهده دار است. تغییر بانک عامل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی اتفاق می افتد که پیش از این بانک صادرات و بانک رفاه کارگران عهده دار انجام فعالیت های بانکی و مالی این رویداد بزرگ بودند.

با توجه به برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و اهمیت بهبود روند خدمت‌رسانی و افزایش میزان رضایت مشتریان، ساعات کاری شعب منتخب بانک شهر در این ایام افزایش یافته است.

ساعات کاری تمامی شعب منتخب مناطق سه‌گانه تهران و همچنین شعب منتخب استان‌های قم و البرز، از 15 تا 25 اردیبهشت، در روزهای عادی از ساعت 7:30 تا 18 و در روزهای تعطیل (پنجشنبه 16 اردیبهشت، جمعه 17 اردیبهشت و همچنین روز 24 اردیبهشت) از ساعت 9 تا 17 خواهد بود.

همچنین در حال حاضر 37 دستگاه ATM ثابت در سطح نمایشگاه توسط بانک شهر مستقر شده است ضمن اینکه 30 دستگاه "وب کیوسک" نیز مشغول ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است و چهار دستگاه "شهرنت" بانک شهر نیز در سطح نمایشگاه کتاب فعال است و علاوه بر این قرار است است چهار هزار دستگاه کارت‌خوان در نمایشگاه کتاب توزیع شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.