خدمات تلفن بانک پارسیان چیست؟

شما مشتریان بانک می‌توانید در هر مکان و زمانی با شماره‌گیری 89111 از خدمات تلفن بانک پارسیان بهره مند شوید.

تلفن بانک پارسیان به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن در هر ساعت از شبانه‌روز و بدون تردد در شهر با آرامش فکری به خدمات بانک پارسیان دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید با دسترسی به یک خط تلفن و دستگاه گوشی که قابلیت قرار گرفتن در حالت Tone را داشته باشد، در هر مکان و زمانی با شماره‌گیری 89111 از خدمات تلفن ‌بانک بهره‌مند شوید.

قابلیت‌های عمومی

تلفن بانک پارسیان یکی از سامانه‌های مهم اطلاع‌رسانی می‌باشد که به صورت لحظه‌ای و بدون وقفه اطلاعات لازم را در خصوص تمام حساب‌های ارزی و ریالی مشتریان، شامل انواع حساب‌های قرض الحسنه ( جاری – پس انداز) و سپرده‌های سرمایه‌گذاری ( کوتاه مدت – بلند مدت ) به شما ارائه می‌نماید.

قابلیت‌های اصلی تلفن بانک پارسیان 

– دریافت اطلاعات مانده حساب
– دریافت اطلاعات سه گردش آخر حساب
– دریافت صورتحساب با نمابر (حداکثر100رکورد)
– انتقال وجه (عادی، مستمر،پایا)
– پرداخت قبض
– مدیریت تسهیلات
– مدیریت چک (ثبت مبلغ چک صادره برای یادآوری مبلغ صحیح به کاربر به هنگام پرداخت وجه آن، گزارش وضعیت چک‌های صادره و واگذار شده به سپرده، گزارش برگه‌های دسته چک)
– خدمات عمومی (دریافت شبا ،نرخ ارز)
– مدیریت کارت (مسدود نمودن کارت نقدی به هنگام سرقت و یا گم شدن کارت، انتقال وجه کارت، صورتحساب ،دریافت موجودی)
– تغییر رمز ورود
– تغییر رمز انتقال وجه

قابلیت‌های انتخابی

– انتقال وجه به مبلغ نامحدود به سایر سپرده‌های خود در بانک پارسیان
– انتقال وجه به حساب سایرین در بانک پارسیان در چارچوب سقف‌های روزانه و ماهانه تعیین شده توسط مشتری
– تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای انتقال وجه
– تغییر سپرده پیش فرض
– تنظیم شماره تلفن دلخواه برای گزارشگیری توسط نمابر
– تغییر سپرده پیش فرض بابت پرداخت اقساط در منوی تسهیلات

نحوه دریافت خدمات تلفن بانک پارسیـان

پس از تکمیل فرم درخواست تلفن بانک در شعبه، رمز ورود توسط سیستم تولید و برای بهره برداری از قابلیت های اصلی به صورت بسته محرمانه تحویل شما می شود. برای استفاده از خدمت انتقال وجه، در صورت درخواست شما، رمز انتقال وجه نیز به صورت بسته محرمانه چاپ و تحویل شما می‌شود.

راهنمای استفاده از تلفن بانک پارسیان

بعد از قرار دادن تلفن در حالت Tone و گرفتن شماره :89111 (021) (180 خط) به چهار طریق می‌توانید از خدمات تلفن بانک پارسیان استفاده کنید:

1. ورود با شماره سپرده : در اینصورت در وارد کردن شماره حساب به جای خط تیره (-) از کلید ستاره (*) استفاده کنید
2. ورود با نام کاربری
3. ورود با شماره کارت : با استفاده از کارت نقدی پارسیان (و یا کارت های عضو شتاب بانک های دیگر) و رمز دوم کارت
4. ورود به عنوان مهمان : در اینصورت فقط دو خدمت زیر را دریافت خواهید کرد.
– دریافت شبا
– نرخ ارز

پس از ورود به منوی اصلی با انتخاب کلیدهای اعلام شده در جدول‌های صفحه زیر وارد منوی مورد نظر خواهید شد.

ورود براساس شماره سپرده و یا نام کاربری

مدیریت سپرده کلید1
انتقال وجه کلید2
مدیریت پرداخت کلید3
مدیریت چک کلید4
مدیریت تسهیلات کلید5
مدیریت کارت کلید6
تغییر تنظیمات کلید7
خدمات عمومی کلید8
تغییر سپرده پیش فرض کلید9

 

ورود براساس شماره کارت

انسداد کارت کلید1
دریافت موجودی کلید2
صورتحساب کلید3
پرداخت قبض کلید4

ورود به عنوان مهمان

دریافت شبا کلید1
نرخ ارز کلید2

 

شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور یا از طریق سامانه خانه پارسیان نسبت به دریافت رمز حساب‌های خود به منظور استفاده از این سیستم اقدام نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.