آخرین جلسه مسئولین شعب استان تهران بانک قرض الحسنه رسالت در سال 1394

آقای موسی زاده بانکداری اجتماعی را استراتژی جدید، پیش برنده و توسعه ای بانک قرض الحسنه رسالت دانستند که حاصل بیش از دوسال تفکر و بررسی های همه جانبه است که نوبت به اجرا و توسعه آن فرارسیده است.

عصر بانک؛مسئولین شعب استان تهران در روز شنبه 22/12/1394 گرد هم آمدند و با مدیریت استان تهران دیدار کردند.

 

اهم موارد ارائه شده در این جلسه به شرح ذیل بود:

  •  اعلام اولویت های کاری سال 1395
  •  مباحث مربوط به چگونگی اجرای بانکداری اجتماعی و کانون های ویژه در سطح شعب استان
  • برنامه ریزی و ترسیم اهداف 6 ماهه سال 1395
  • هم اندیشی کلاس های آموزشی

جلسه با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد. مدیریت محترم استان تهران سخنانشان را با اعلام اولویت های کاری مدیریت استان تهران در سال 95 به شرح ذیل آغاز نمودند:

1-     توسعه بانکداری اجتماعی و کانون های ویژه

2-     توسعه آموزش و افزایش سطح کیفی پرسنل و مسئولین شعب

آقای موسی زاده بانکداری اجتماعی را استراتژی جدید، پیش برنده و توسعه ای بانک قرض الحسنه رسالت دانستند که حاصل بیش از دوسال تفکر و بررسی های همه جانبه است که نوبت به اجرا و توسعه آن فرارسیده است. ایشان با اشاره به شکل گیری کانون های ویژه شعب که مسئولیت برنامه ریزی و هدایت آن در کل کشور به مدیریت استان تهران واگذار شده است، این کانون ها را کانالی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان ویژه شعب دانسته و اجرای این طرح را از روز دوشنبه 24/12/1394 اعلام نمودند.

محمدرضا موسی زاده: باور قلبی، کار به صورت یک تیم منسجم و تلاش و پشتکار، لازمه موفقیت در اجرا و توسعه بانکداری اجتماعی می باشد.

در پایان این بخش، آقای موسی زاده از کلیه همکاران خواستند که در فرصت یک ساعته به ارائه نظرات و سوالات خود در رابطه با اجرای بانکداری اجتماعی بپردازند و  جلسه در بخش اول با سخنان و سوالات آقایان آزاده، موسوی، غفاری، النچری، نصیری، رضاپور، نام آور، نصرالهی، قره گوزلی، پیشیار و عبیری و پاسخ های آقایان موسی زاده، تهامی و بیات به پایان رسید.

مدیریت استان تهران: هدف غایی و نهایی تمام جلسات و هم اندیشی ها، همانا افزایش سطح رضایتمندی مشتریان است.

جلسه با پخش کلیپی تصویری از مجموع اقدامات و دستاوردهای مدیریت استان تهران که در سال 1394 حاصل شده بود و و توضیحات تکمیلی آقای موسی زاده دنبال شد و ایشان تمامی موفقیت های کسب شده را لطف خدا و توجه خاصه ائمه و تلاش و پشتکار جمع بیش از 300 نفری پرسنل استان تهران دانستند. در این قسمت، هدایای مدیریت استان تهران به رسم یادبود به مسئولین شعب اهدا شد.

در ادامه جلسه بحث برنامه ریزی و هدفگذاری 6 ماهه اول سال 95 به صورت علمی توسط آقای تهامی تشریح شد. ایشان با اشاره به این نکته که برنامه ارائه شده توسط شعب باید مدون و جامع باشد، بر لزوم تعیین چشم انداز و هدفگذاری قابل اجرا و اندازه گیری توسط شعب تاکید نمودند. ایشان بیان کردند گام اول در مراحل برنامه ریزی استراتژیک تعیین چشم انداز و اهداف سازمان است و پس از آن می‌توان از طریق تحلیل SWOT که یکی از ابزارهای تدوین استراتژی است، برای سازمان استراتژی طراحی کرد که متناسب با محیط آن باشد.

SWOT سرواژۀ عبارات قوتها(Strenghths) ، ضعفها(Weaknesses) ، فرصتها (Opportunities) و تهدیدات (Threats) است . Swot ابزاری کارآمد است، که به مدیران کمک می کند تا سازمان و محیط پیرامونی آن را ممیزی کنند.

جلسه نوبت صبح با توضیح نکات پایان سال و ایام نوروز به پایان رسید.

بعد از نماز و نهار جلسه هم اندیشی با موضوع کلاس های آموزشی و طراحی دوره ها دنبال شد.

آقای موسی زاده در پایان جلسه عرائض خود را این چنین عنوان نمودند:

سال 1394 با تمام فراز و نشیب ها، تلخی و شیرینی ها به پایان رسید و در مجموع سال موفق و همراه با دستاوردهای فراوان را گذراندیم که صد البته در سال جدید نیاز به تلاش و پشتکار بیشتر داریم. در این جا به عنوان مدیریت استان تهران از تمامی پرسنل استان تهران تشکر و قدر دانی می نمایم و دستشان را به گرمی می فشارم. ایشان با بیان این نکته که تمامی سخنان و اعمال رفتار انجام شده در چارچوب سازمان و برای پیشبرد اهداف ترسیم شده بوده است و بر رعایت رفتار سازمانی تاکید نمودند.

مدیریت استان تهران خاطر نشان کردند: در پایان امیدوارم همه سال 1395 را طوری آغاز و سپری کنیم که سال آینده در چنین روزهایی که آخرین جلسه سال 1395 را سپری می کنیم دردرجه اول از وجدان و عملکرد خود راضی باشیم و انشاالله خداوند متعال نیز از ما راضی باشد.

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.