آخرین جلسه رسمی پرسنل دفتر مدیریت استان تهران بانک قرض الحسنه رسالت

عصر روز گذشته آخرین جلسه رسمی پرسنل دفتر مدیریت استان تهران در سال جاری برگزار شد.

عصر بانک؛در این جلسه آقای موسی زاده سخنانشان را با سلام‌وصلوات به پیشگاه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و تسلیت ایام فاطمیه آغاز نمودند و همگان را به توسل و تمسک به اهل‌بیت توصیه نمودند.

 

مدیریت استان تهران با اشاره به موفقیت‌های کسب‌شده در سال 1394 ازجمله: تدوین جزوات آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی بدو و ضمن خدمت، یکسان‌سازی شعب، برگزاری جشن خانواده رسالت، افتتاح و جابه‌جایی چندین شعبه، جابه‌جایی دفتر مدیریت استان تهران به مکان جدید ، شکل‌گیری بانکداری اجتماعی استان تهران، تبلیغات بیلبورد در سطح استان تهران، پروژه ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در خانواده‌ها با برپایی مسابقات نقاشی، جلسات کاری متعدد و مهم با سازمان‌های استان تهران و … این موفقیت‌ها را در درجه اول از الطاف الهی و سپس تلاش و پشتکار و هم‌دلی تمامی همکاران در استان تهران دانستند.

 

ایشان ضمن تأکید بر پیگیری اهداف تعیین‌شده در سال جدید، توسعه بانکداری اجتماعی و آموزش پرسنل را از اولویت‌های کاری سال 1395 برشمردند. در این راستا، ایشان به مسئله مهم ارائه برنامه جامع و مدون از سوی تمامی واحدهای دفتر اشاره کردند و اعلام نمودند لازم است برنامه 6 ماهه اول سال 1395 توسط واحدهای دفتر تدوین و اجرا شود.

 

ایشان سه اصل بسیار مهم برای کارمندان بانک قرض‌الحسنه رسالت را این‌چنین عنوان نمودند: 1-ایمان به خدا 2- اخلاق 3- صداقت و سلامت کاری. آقای موسی زاده سخنان خود را با تشکر از تمامی پرسنل استان تهران و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون در سال جدید به اتمام رساندند.

 

در این جلسه، معاون مدیریت استان تهران با اشاره به لزوم حرکت پرسنل به‌صورت یک تیم، بیان کردند که ما صرفاً یک گروه نیستیم که برای انجام کاری گرد هم آمده باشیم بلکه باید به‌صورت یک تیم کاری عمل نماییم. درواقع یک تیم به تعدادی از افراد گفته می‌شود که دارای مهارت‌های تکمیل‌کننده‌ی یکدیگر بوده و دارای مقاصد، اهداف، و رویکردی مشترک‌اند که بر مبنای آن‌ها به هم پیوند می‌خورند و به یکدیگر تکیه می‌کنند.

 

آقای تهامی با اشاره به موفقیت‌های به‌دست‌آمده در سال1394، آن را به‌واسطه تیم بودن پرسنل در کل استان تهران دانستند. ایشان در مورد ارائه گزارش عملکرد سال 1394 توسط واحدهای مختلف دفتر مدیریت استان تهران،توضیحاتی ارائه نمودند. یادآوری و تذکر نکات آئین‌نامه‌ای و انضباطی بخش دیگری از سخنان ایشان بود.

 

در پایان جلسه معاون مدیریت استان تهران همگان را به تفکر درباره این جمله توصیه نمودند: تو آنی که می‌اندیشی . . .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.