خدمات بانکداری الکترونیک بانک سامان ستاره کیفیت گرفت
عصر بانک؛ به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، مرضیه عزیزی مدیر بهبود و کیفیت درباره دریافت این جایزه گفت: در مراسم اختتامیه جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رؤسای سازمان ملی استاندارد و سازمان بهرهوری ایران برگزار شد، گواهینامه اشتهار به کیفیت در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بانک سامان اعطاء شد.
مدیر بهبود و کیفیت بانک سامان تصریح کرد: در این ارزیابی، از میان 58 شرکت دولتی و خصوصی که ثبتنام کرده بودند، تنها 25 شرکت موفق به کسب امتیازهای لازم جهت رتبهبندی در سطوح جایزه شدند.
عزیزی اظهارداشت: سال گذشته و در چهارمین دوره جایزه مذکور، بانک سامان موفق به اخذ گواهینامه اهتمام به کیفیت شده بود که امسال با انجام پروژههای بهبود برنامهریزی شده در حوزههای مختلف، پس از ارزیابی توسط ارزیابهای رسمی دبیرخانه جایزه، موفق به اخذ سطح بالاتر جایزه شد.
گفتنی است، جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پایهگذاری شده است. این جایزه همه ساله بر اساس مدل ملی ارزیابی کیفیت ایران، جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینههای ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب و معرفی برترینها برگزار میشود. این جایزه دارای سطوح گواهینامه اهتمام به کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس است.