خدمات تلفن بانک ثامن چیست؟

تلفن بانک ثامن خدمتی دیگر از موسسه اعتباری ثامن است که در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی ، به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتریان محترم می باشد .

عصر بانک؛مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب خود،  ضمن تکمیل فرم مربوطه و ارائه به متصدی ذی ربط، درخواست فعال سازی تلفن بانک را برای حسابهای خود بنماید. پس از ثبت درخواست، پیامکی حاوی رمز اول و دوم برای ایشان ارسال شده و پس از دریافت پیامک تا 24 ساعت برای تماس با شماره 02189530 و فعال سازی اولیه تلفن بانک، فرصت خواهند داشت. در غیر این صورت رمزهای دریافتی غیر فعال شده و می بایست مجدداً به شعبه مراجعه نمایند.

تلفن بانک ثامن خدمتی دیگر  از موسسه اعتباری ثامن است که در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی ، به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتریان محترم می باشد .

این سیستم یکی از سامانه های مهم بانکداری الکترونیک می باشدکه بصورت لحظه ای وبدون وقفه (Online Realtime) در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات لازم را در خصوص کلیه حسابهای ریالی مشتریان ارائه می دهد .

جهت فعال کردن سیستم تلفن بانک خود می توانید با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب، ضمن تکمیل فرم مربوطه و ارائه آن به متصدی  زیربط رمز عبور اول و رمز عبور دوم به شماره گوشی همراه شما پیامک می شود.

پس از برقراری تماس با شماره 02189530 می توانید از خدمات تلفن بانک استفاده نمایید.

 

مبتنی بر حساب

مبتنی بر کارت

 

خدمات از طریق کارت

در این حالت می بایست شماره کارت را وارد نمود.در صورت صحت اطلاعات وارده، رمزعبور دوم از مشتری درخواست شده که با ورود رمز صحیح خدمات ذیل برای مشتری خوانده می شود

 

موجودی

پنچ گردش آخر حساب

مسدود کردن کارت

خدمات از طریق حساب

در این حالت می بایست شماره حساب به صورت کامل وارد شود و در صورت صحت اطلاعات، رمز عبور اول از مشتری درخواست شده که با ورود رمز صحیح، خدمات ذیل برای مشتری خوانده می شود

 

  سه گردش آخر حساب

 

   گردش حساب از طریق نمابر

  تغییر رمز

  موجودی حساب

  خدمات ویژه :

 

            1- پرداخت قسط

            2 – تغییر رمز دوم

           3 – پرداخت اقساط

            4-غیر فعال کردن تلفن بانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.