تسهیلاتی که نمایشگاه پارما برای آماده‌سازی شرکت‌ها مهیا می‌کند، چیست؟

از متخصصان در بازارهای مختلف اروپایی به‌عنوان سخنران این سمینارها دعوت می‌کنیم تا با در اختیار قرار دادن هرچه بیشتر اطلاعات خود از بازارها، به صاحبان کسب‌و‌کار کمک کنند تا خود را برای ورود به این بازارها آماده سازند.

عصر بانک؛مایشگاه‌ها از نظر خانم مارچِلا پِدرونی (Marcella Pedroni)، دبیرکل نمایشگاه‌های پارمای ایتالیا، ابزاری هستند برای اتصال فعالان اقتصادی در کشورهای مختلف. شرکت نمایشگاهی پارما، برای کمک به شرکت‌ها برای بهره‌گیری از حضور و شرکت در نمایشگاه‌ها، به شکل سازماندهی شده‌ای برنامه‌ریزی می‌کند. اقدامات این نمایشگاه به دو روش انجام می‌شود که خانم پِدرونی آن را چنین معرفی می‌کند: «ما به صورت مشخص و متمرکز برای مناطق جغرافیایی مختلف، اقدام به برگزاری سمینارهای آموزشی می‌کنیم. تمرکز خاصی بر آماده‌سازی شرکت‌های فعال در کشورهای در حال توسعه داریم.هر بازار نوینی، فرصتی چشمگیر با خود به همراه دارد، اما شرط لازم و اساسی برای بهره‌گیری از آن، شناخت بازار است. شناخت، فرصت‌های آن، سختی‌ها، پیچیدگی‌ها و مشکلات احتمالی.

از متخصصان در بازارهای مختلف اروپایی به‌عنوان سخنران این سمینارها دعوت می‌کنیم تا با در اختیار قرار دادن هرچه بیشتر اطلاعات خود از بازارها، به صاحبان کسب‌و‌کار کمک کنند تا خود را برای ورود به این بازارها آماده سازند.برای مثال برای محصولات مختلف، هر کشوری تعرفه‌های وارداتی مختلفی دارد؛ ممکن است محصولاتی، به روش‌های حمل‌ونقل به‌خصوصی احتیاج داشته باشند. بسته به زیرساخت‌ها در کشورهای مختلف، مساله لجستیک می‌تواند تفاوت‌های عمده‌ای داشته باشد. اینها از مواردی هستند که شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه و یافتن مشتریان جدید، باید از قبل برای هریک پاسخ مناسبی داشته باشند.»در بخش دیگر از ایجاد تسهیلات برای گسترش کسب‌و‌کار، شرکت نمایشگاهی پارما اقدام به برگزاری نشست‌های بنگاه-بنگاه می‌کند، تا ملاقات‌های نمایشگاهی بتوانند در ایجاد فرصت‌های جدید کسب‌و‌کار تاثیرگذار باشند.درباره تنظیم سالانه تقویم نمایشگاهی، خانم پدرونی، تعیین‌کننده‌ترین عامل را «نیاز بازار» می‌داند: «طبیعتا این بازار است که به ما می‌فهماند، برپایی نمایشگاه در چه زمینه‌ای می‌تواند پربارترین باشد. اما در خصوص اینکه کدام نمایشگاه سالانه و کدام یک دوسالانه برگزار شوند، عامل تعیین‌کننده «میزان نوآوری» در آن بازار است. هرچه بازار یا صنعتی شاخص نوآوری بالاتری داشته باشد، ما در برگزاری نمایشگا در آن زمینه مشتاق‌تر خواهیم بود.»

 
 
 
/دنیای اقتصاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.