اتوبانک شهر چه امکاناتی دارد؟ + آدرس

با استفاده از اتوبانک شهر این امکان وجود دارد تا مشتری با خودروی خود، امور بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.

بانک شهر در راستای توسعه بانکداری الکترونیک، تا کنون موفق شده است تا اتوبانک را به عنوان خدمتی مدرن، در حوزه مدیریت کلان‌شهرها و در راستای ارتقاء رضایت شهروندی در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، شیراز و ارومیه، راهاندازی کند.

اتوبانک شهر

با استفاده از اتوبانک شهر این امکان وجود دارد تا مشتری با خودروی خود، جلو دستگاه های اتوبانک توقف کند و بدون‏ نیاز به پیاده شدن، حداکثر ظرف مدت سه دقیقه امور بانکی مورد نظر خود را (برداشت و انتقال وجه، مانده‌گیری، پرداخت قبوض) انجام دهند. در هر اتوبانک حداقل دو دستگاه خودپرداز جانمایی شده است که این امکان را ایجاد می‌کند تا همزمان دو ماشین توقف و از خدمات اتوبانک بهره‌مند شوند.

هرچند بانک شهر با راه‌اندازی اتوبانک هزینه‌های زیادی را متقبل شده است، اما تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان با حل مشکل تراکم وسائل نقلیه و پیدا کردن جای پارک، از مزایایی است که رضایت مشتریان این بانک را به دنبال دارد.

بانک شهر با شعار “نوآوری در خدمت”، توسعه خدمات الکترونیک بانکی را در دستور کار خود دارد و پیش بینی می‌شود تا با همکاری شهرداری های کلان شهرها و سایر مراکز استان‌ها بتواند این خدمت را در سطح کشور توسعه دهد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.