خدمات و روش استفاده از تلفن بانک خاورمیانه
سرویس تلفن بانک خاورمیانه به منظور گسترش بانکداری الکترونیکی 24 ساعته راهاندازی گردیده و برای مشتریان گرامی این امکان را فراهم میکند که به صورت شبانهروزی برخی از امور بانکی خویش را از طریق این سیستم به انجام رسانند.
مشتریان بانک خاورمیانه از طریق تماس با شماره 42557 میتوانند از خدمات و روش استفاده از تلفن بانک خاورمیانه بهرهمند گردند.
مهمترین خدمات سامانه تلفن بانک خاورمیانه
• اعلام موجودی
• اعلام صورتحساب
• اعلام شماره شبای حساب
• انتقال وجه عادی (بین حسابهای بانک خاورمیانه)
• پرداخت کلیه قبوض خدمات عمومی اعم از مخابرات، تلفن همراه، جریمههای راهنمایی و رانندگی، آب و فاضلاب، برق، گاز و شهرداری در سراسر کشور
• عملیات چک (اعلام وضعیت چکهای دسته چک مورد نظر)
• تغییر تنظیمات پیش فرض (شامل تغییر شماره سپرده پیش فرض، تغییر نام کاربری، تغییر رمز اول و دوم تلفن بانک)
• ارسال فکس صورتحساب
مشتریان میتوانند ضمن مراجعه به شعب بانک خاورمیانه و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هریک از حسابهای بانکی خود استفاده کنند. همچنین اشخاص حقوقی نیز باتکمیل فرم و معرفی نماینده میتوانند از امکانات تلفن بانک خاورمیانه استفاده نمایند.
برخی از مهمترین خدمات این سامانه جهت اشخاص حقوقی به شرح زیر میباشد:
• اعلام موجودی
• اعلام صورتحساب
• اعلام شماره شبای حساب
• عملیات چک (اعلام وضعیت چکهای دسته چک مورد نظر)
• تغییر تنظیمات پیشفرض (شامل تغییر شماره سپرده پیشفرض، تغییر نام کاربری، تغییر رمز اول و دوم تلفنبانک)
• ارسال فکس صورتحساب
مشتریان بانک خاورمیانه میتوانند ضمن مراجعه به شعب و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هریک از حسابهای بانکی خود استفاده کنند. همچنین اشخاص حقوقی نیز با تکمیل فرم و معرفی نماینده میتوانند از امکانات تلفن بانک استفاده نمایند.