نحوه استفاده از تلفن بانک انصار + راهنمای تصویری
در جهت تسهیل استفاده از خدمات بانکداری، روشهای متنوعی نظیر استفاده از دستگاههای خودپرداز، اینترنت بانک، همراه بانک، GPRS، و …. وجود دارد. اما بیشک در دسترسترین و ساده ترین روش جهت انجام امور بانکی استفاده از تلفن ثابت است. بانک انصار در این راستا اقدام به راهاندازی تلفن بانک کرده است.
نحوه استفاده از تلفن بانک انصار
مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات تلفن بانک استفاده نمایند.
مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه و همچنین دریافت رمز و نام کاربری، میتوانند از خدمات بانکی از طریق تلفن ثابت (و تلفن همراه) به وسیله شماره گیری 48049 بهرهمند گردند. لازم به ذکر است که مشتریانی که خارج از استان تهران می باشند فعلا می بایست کد 021 را نیز شماره گیری کنند (48049-021).
مزایای استفاده از تلفن بانک
- یادگیری آسان، نسبت به سایر روشها
- راهنمای شنیداری در هنگام استفاده از تلفن بانک
- صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد
- پرداخت یا انتقال وجه در هر ساعت از شبانه روز
- عدم جابجایی وجه نقد
امکانات تلفن بانک انصار
- اطلاع از موجودی از صورتحساب بصورت شنیداری
- دریافت صورتحساب از طریق دورنگار
- پرداخت قبض
- شارژ تلفن همراه (ایرانسل و همراه اول)
- انتقال وجه عادی، مستمر، پایا، ساتنا
- عملیات تسهیلات
- عملیات چک
- مسدود کردن کارت
- عملیات تغییر رمز و نام کاربری
- اطلاع از شماره شبا