برنده بهمن ماه قرعه کشی 206 ویژه معرفان آپ باشید

اپلیکیشن پرداخت موبایلی آپ که برای تلفنهای همراه هوشمند اندروید و iOS طراحی شده، به سهولت از گوگل پلی، کافه بازار، اپ استور و مایکت، قابل دانلود، نصب و اجراست.

عصر بانک؛اگر هنوز این اپ موبایلی را روی گوشی خود نصب نکرده اید، تا 15 بهمن فرصت دارید تا با نصب و معرفی آن به دیگران علاوه بر برخورداری از خدمات متنوع و رایگان آن در پرداخت های موبایلی، شانس خود را در "قرعه کشی یک دستگاه پژوه206 ویژه معرفان" نیز امتحان کنید.

 

قرعه کشی این دوره در تاریخ پانزدهم بهمن ماه با حضور ناظر صدا و سیما و جمعی از مدیران شرکت انجام خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت (آپ)، در این دوره از قرعه کشی ها هر ماه یک خودروی 206 به کاربرانی که معرف اپلیکشن آپ باشند تعلق می گیرد. علاوه بر این روزانه یک ربع سکه به تمام کاربران فعال اپلیکیشن و کد دستوری #733* به قید قرعه اهدا می شود. قابل ذکر است کاربر معرف اپلیکیشن آپ به کاربرانی گفته می شود که این اپلیکیشن موبایلی را به دیگران معرفی و شماره تلفن همراه آنها پس از نصب اپلیکیشن توسط کاربر جدید در اپلیکیشن به عنوان معرف وارد می شود. با اولین تراکنش از سوی کاربر جدید 1000 امتیاز برای معرف درج می شود، با افزایش این امتیازها شانس برنده شدن در قرعه کشی ماهانه آپ برای یک دستگاه خودروی 206 بالاتر می رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.