دومین نشست خبری جشنواره گزارش یک نگرانی برگزار شد

نشست خبری دومین جشنواره گزارش یک نگرانی به همراه تجلیل از علیرضا زرین دست و گوهر خیراندیش صبح امروز چهارشنبه 30 دی ماه با حضور جمعی از مدیران و مسئولین آبفا و رئیس هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان برگزار شد.

عصر بانک؛ مهدی شهیدی قائم‌مقام مدیر عامل شرکت آسان پرداخت به عنوان بازوی اجرایی این جشنواره گفت: ما تلاش می‌کنیم تا فرهنگ‌سازی را در حوزه آب ایجاد کنیم اما واقعیت این است که در حوزه مدیریت شهری باید کارهای جدیدی صورت بگیرد زیرا به طور مثال امروز حتی در شمال شهر ساختمانی را نمی‌بینیم که از لحاظ لوله‌کشی و سیستم‌های آب‌رسانی به گونه‌ای طراحی شده باشد که مصرف آبرا کاهش دهد.

 

وی بر لزوم توجه به بستر اینترنت و فضای آی تی تاکید کرد و افزود: ما باید برای کودکان کار کنیم تا افراد از کودکی بیاموزند که به صورت ناخودآگاه در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و یکی از بخش‌هایی که می‌تواند در زمینه فرهنگ‌سازی کمک کند استفاده درست از آی‌تی و اینترنت است.
وی ادامه داد: ما به نقش خود در مسائل اجتماعی واقف هستیم و از روش‌های مختلف به این مسئولیت‌ها عمل می‌کنیم.

وحید ضرابی نسب قائم‌مقام جشنواره گزارش یک نگرانی نیز عنوان کرد: با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه جشنواره دائمی شد و امیدواریم این جشنواره درسال‌های آینده نیز برگزار شود.وی با تاکید بر اینکه این جشنواره یک جشنواره مردمی است گفت: ما هیچ اثری را به صورت فیزیکی نمی‌پذیریم و تمامی آثار از طریق اینترنت و یا از طریق نرم‌افزار آپ و یا به روشی که در سایت جشنواره اعلام شده قابل دریافت است.در ادامه برنامه از علیرضا زرین‌دست و گوهر خیراندیش به پاس یک عمر فعالیت در سینما و همچنین تلاش برای گسترش فرهنگ مصرف درست آب تقدیر شد. در پایان این مراسم مهدی دلخواسته، علی نیک رفتار، آرش صادقی به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش عکس و داریوش فرهنگ، ساعد نیک ذات و علیرضا زرین دست به عنوان اعضای هیات داوران بخش عکس، و همچنین اعضائ شورای سیاستگذاری احکام خود را دریافت کردند.

دومین جشنواره گزارش یک نگرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت، شرکت آسان پرداخت (آپ) برگزار می‌شود و زمان مهلت آثار تا 15 بهمن ماه است.

برای مشاهده تصاویر رویداد اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.