وجود 100 میلیون تراکنش نیاز به بانکداری الکترونیک را تشدید می کند

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: در کشوری که 100 میلیون تراکنش بانکی صورت می‌گیرد طبیعی است که بخش اعظمی از کار آن به عهده زیرساخت‌های الکترونیک باشد.

عصر بانک؛علی دیوان داری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: این همایش 12 و 22 دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

 
وی افزود: در این همایش مباحث بانکی و بانکداری الکترونیک بررسی می‌شود زیرا نظام بانکی کشور با توجه به حجم بالای تراکنش‌ها و عملیات عظیم آن راهی جز احقاق این امر ندارد.
 
دیوان دری اظهار داشت: پیشرفت‌های بانکی در بستر بانکداری الکترونیک و پیشرفت IT تأثیر مهمی در نظام بانکداری خواهد داشت و مسائل جدی همچون پول‌های مجازی در این مسیر شکل گرفته است.
 
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی به اهمیت این موضوع در تمام دنیا اشاره کرد و گفت: در سایر بانک‌های جهان هم نشست‌هایی برای کنترل نحوه سیاست‌گذاری و کنترل نقدینگی صورت می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: علت استقبال از این همایش این است که می‌تواند صنعت بانکداری را رشد دهد و محصولات نظام بانکی در داخل کشور صورت بگیرد همچنین نخبگان کشوری نیز در داخل به کار گماشته شوند.
 
 
/باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.