رونمایی از پرتال جدید اطلاع رسانی بیمه آسیا

پرتال جدید اطلاع رسانی بیمه آسیا (www.bimehasia.ir ) در آستانه سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) توسط جناب آقای دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود مومن زاده نائینی، مدیر فناوری اطلاعات بیمه آسیا در مراسم رونمایی از وب سایت جدید با اشاره به امکانات و زیرساخت این پرتال گفت : طراحی وب سایت جدید بیمه آسیا بخشی از پروژه طراحی و ایجاد مجموعه پورتال های شرکت می باشد که با همکاری مشترک واحد توسعه مدیریت فناوری اطلاعات و یک شرکت پیمانکار با بهره گیری از یک زیر ساخت معتبر بین المللی اجرا شده است.

 

مدیر فناوری اطلاعات بیمه آسیا در ادامه بیان داشت: در این پرتال علاوه بر طراحی گرافیکی جدید سعی شده است تا ابزارها و امکانات سایت با دیدگاه برقراری ارتباط ساده تر و پویاتر با مشتریان محترم شرکت و در چارچوب استانداردهای ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ا پیش بینی و با هدف تاًمین نیازهای حوزه اطلاع رسانی و توسعه تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ارائه شود.
 
وی افزود: از امکانات سایت جدید می توان به بخش هایی از جمله معرفی شرکت ، اخبار ، معرفی محصولات ، خدمات الکترونیک ، مدیریت دانش ، راهنمای مراجعین ، معرفی مراکز ارائه خدمات و … که هر یک دارای زیر بخش های متنوعی می باشند اشاره کرد.
 
لازم به ذکر است در راستای ایجاد پرتال های تخصصی بیمه آسیا و پس از راه اندازی پرتال ویژه کارکنان (prs.bimehasia.net)، پرتال اختصاصی نمایندگان (agn.bimehasia.ir ) نیز همزمان با وب سایت جدید رونمایی شد. هدف از طراحی این پرتال ایجاد بستری مطمئن و پویا جهت برقراری ارتباط مستمر با شبکه فروش شرکت در حوزه های اطلاع رسانی ، آموزشی و ارائه خدمات الکترونیک می باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.