باشگاه مشتریان بانک صادرات رونمایی شد

در همایش سراسری روسای حوزه‌ها و شعب ممتاز بانک صادرات در شهر مشهد از باشگاه مشتریان این بانک رونمایی شد.

عصر بانک؛ اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک صادرات در سخنانی گفت: باشگاه با هدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مخاطبان تاسیس شده و بانک در پی آن است تا ضمن شناخت بیشتر از علایق و گرایش‌های مشتریان درک صحیحی از نیازهای او دریافت کند و در نهایت محصولات و خدمات بر اساس خواسته‌های آنان طراحی و عرضه شود.

 

وی افزود: باشگاه مشتریان به عنوان یکی از انواع فعالیت‌های بازاریابی است که مورد توجه بانک‌ها است و در شمار ابزارهای جامع استراتژیکی است که موسسات و بنگاه‌های مختلف برای حفظ مشتریان خود از آن استفاده می‌کنند تا با فعال شدن مشتریان و افزایش وفاداری آنها رابطه عمیقی بین مشتری و بنگاه ذینفع برقرار شود.

 

لله‌گانی در ادامه سخنانش اظهار داشت: این بانک به منظور برقراری ارتباط موثرتر، معرفی و آموزش خدمات و محصولات بانکی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی در میان مشتریان و هموطنان با بررسی بازخورد چنین مجموعه‌هایی نسبت به تاسیس باشگاه مشتریان اقدام کرده است.

 

وی اضافه کرد: بانک متبوع جهت ارج نهادن به شأن و جایگاه مشتریان و تشویق آنها جهت بهره‌مندی از خدمات متنوع، طرح‌های ویژه ای همراه با اعطای جوایز ارزنده را در نظر گرفته که در آینده نزدیک روانه بازار می‌شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.