باشگاه مشتریان بانک صادرات رونمایی شد
عصر بانک؛ اسماعیل للهگانی، مدیرعامل بانک صادرات در سخنانی گفت: باشگاه با هدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مخاطبان تاسیس شده و بانک در پی آن است تا ضمن شناخت بیشتر از علایق و گرایشهای مشتریان درک صحیحی از نیازهای او دریافت کند و در نهایت محصولات و خدمات بر اساس خواستههای آنان طراحی و عرضه شود.
وی افزود: باشگاه مشتریان به عنوان یکی از انواع فعالیتهای بازاریابی است که مورد توجه بانکها است و در شمار ابزارهای جامع استراتژیکی است که موسسات و بنگاههای مختلف برای حفظ مشتریان خود از آن استفاده میکنند تا با فعال شدن مشتریان و افزایش وفاداری آنها رابطه عمیقی بین مشتری و بنگاه ذینفع برقرار شود.
للهگانی در ادامه سخنانش اظهار داشت: این بانک به منظور برقراری ارتباط موثرتر، معرفی و آموزش خدمات و محصولات بانکی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی در میان مشتریان و هموطنان با بررسی بازخورد چنین مجموعههایی نسبت به تاسیس باشگاه مشتریان اقدام کرده است.
وی اضافه کرد: بانک متبوع جهت ارج نهادن به شأن و جایگاه مشتریان و تشویق آنها جهت بهرهمندی از خدمات متنوع، طرحهای ویژه ای همراه با اعطای جوایز ارزنده را در نظر گرفته که در آینده نزدیک روانه بازار میشوند.