سفری مدیرعامل بانک گردشگری شد

آیین معارفه «علی اصغر سفری» به عنوان مدیرعامل بانک گردشگری برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارشایسنا، در این مراسم که با حضور «مهدی جهانگیری»، رییس گروه مالی گردشگری، اعضای هیئت مدیره و مدیران و کارکنان بانک گردشگری در محل ساختمان ستاد مرکزی برگزار شد، «علی اصغر سفری» به عنوان مدیر عامل بانک گردشگری معرفی شد.

 

مهدی جهانگیری در این مراسم طی سخنانی نوآوری و خلاقیت را الزامات حضور قدرتمند در شرایط رقابتی بانک‌های کشور دانست و گفت: دغدغه اصلی امروز کشور، اقتصاد و به ویژه اشتغال است و ما فعالان اقتصادی رسالت سنگینی در کاهش آلام مردم از طریق گسترش زمینه اشتغال برای جوانان و حرکت در مسیر مقاوم‌سازی اقتصاد داریم.

 

رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به سابقه مدیرعامل جدید در نظام بانکی تاکید کرد: بانک گردشگری به سبب نام و نشان و رسالت خود، توجه ویژه‌ای به گسترش صنعت گردشگری در شرایط کاهش فضای ایران هراسی خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: شناسایی نقاط قوت و ضعف با تکیه بر استانداردهای بین‌المللی، تقویت جو همدلی، اخلاق سازمانی و همت و تلاش هماهنگ برای رسیدن به اهداف رمز موفقیت بانک در دوره جدید مدیریتی خواهد بود.

 

در این نشست، سفری، مدیرعامل بانک گردشگری نیز در نطق معارفه خود گفت:معتقدم بانک گردشگری با توجه به مزیت‌های برجسته‌ای که به وِیژه به لحاظ حوزه فعالیت دارد می‌تواند و باید به بازیگری بی‌بدیل و بی‌رقیب در نظام بانکی کشور تبدیل شود.

 

وی ادامه داد: برای شتاب بخشیدن به روند پیشرفت باید متمایز و متفاوت عمل کرد و دیدگاه بانکداری حرفه‌ای، شعبه‌گرایی و مشتری‌مداری را سرلوحه کار قرار داد.

 

سفری پیش از این نیز سابقه فعالیت در بانک گردشگری را داشته و بعد از یک دوره حضور به عنوان مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، مجددا به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.