پلتفرم های پرداخت دیجیتال راهی برای قدرتمند کردن کسب و کارهای کوچک

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛کسب و کارها بهویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط، فروش از طریق تمامی عمده فروشان از جمله آمازون، ای بی و فیسبوک و نیز سایتهای تجارت الکترونیک را آغاز کرده اند و با این کار فرصتهای بیشتری برای خرده فروشان مستقل ایجاد میکنند.
خرده فروشان آنلاین کوچکتر نیز به مدد یکپارچه سازی فناوری شان به کمک تأمین کنندگان نرم افزار به عنوان خدمت (Saas)، میتوانند از طریق وبسایت خود و یا خرید از طریق گوگل، فیسبوک، آمازون و ای بی با موفقیت با عمده فروشان در تمام کانال های فروش، همکاری و رقابت کنند.
خرده فروشان بهواسطه ابتکارات حوزه فناوری ، میتوانند به سهولت استراتژی های قیمت گذاری، برندینگ و ارتباط با مشتری خود را با هر کانالی هماهنگ کنند و در عین حال با سامانههای اجرا و مدیریت فهرست موجودی، کاملاً در سرور آن پلتفرم ادغام شوند.
خرده فروشان با بهکارگیری رویکرد هوشمندانه و Omnichannel ها میتوانند انتظار داشته باشند که میزان فروش آنها در مقایسه با میزان فروش در یکپارچه سازی یکباره داخلی یا بهینه سازی چندین کانال مجزا تا سه برابر افزایش یابد.
کسب و کارهای کوچک و متوسط هم چنین می توانند از سرمایه گذاری بر روی پلتفرم منتفع شوند. موفقترین کسب و کارهای کوچک و متوسط و خرده فروشان بازار منتظر به کارگیری فناوریهای در حال ظهور از جمله هوش مصنوعی و رباتها هستند.
در مقابل بهترین راهبرد برای تضمین موفقیت، تلاش همه جانبه با انجام تبلیغات بر روی پلتفرم هایی می باشد که در دسته هوش مصنوعی بهترین هستند که از آن جمله می توان به گوگل و فیسبوک اشاره کرد و در عین حال فروش بر روی بسترهایی که قویترین هوش مصنوعی و قابلیتهای روباتی را دارند که از جمله می توان آمازون و ای بی را نام برد.
فروشندگان با بهکارگیری رویکرد Omnichannel واقعی که فروش و تبلیغ را در هم ترکیب میکند میتوانند از مزایای بهترین فناوری جهان بهرهمند شوند، بی آن که مستقیماً بر روی وب سایتهای خود سرمایه گذاری کنند.