مدیریت هزینه و درآمدها با سامانه هدف بانک آینده
عصر بانک؛ این سامانه که با هدف بهبود سبک زندگی و مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک آینده راه اندازی شده است، مانند یک حسابدار شخصی دیجیتال عمل کرده و با دریافت خودکار داده های تراکنش مالی مشتریان و دسته بندی صورت حساب ها، گزارش کاملی از وضعیت مالی مشتریان، به آنها ارائه میکند.
کافی است؛ مشتریان بانک آینده بودجه خود را در این سامانه ثبت کنند تا علاوه بر دریافت گزارش و هشدارهای مالی از سوی بانک، با ثبت دستی سایر تراکنشها (با دریافت فایل Excel حسابهای خود در سایر بانک ها)، نمودارهای تحلیلی مربوط به حساب خود که به بررسی روند مالی حساب آنها پرداخته است را نیز دریافت کنند.
در حاشیه این خدمات، پیشنهادهایی برای تخصیص بودجه به سرفصل هزینه های مشتری، ارائه شده که کمک بزرگی در مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک به حساب میآید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شعب بانک آینده و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن27663200-021 تماس حاصل فرمایید.