متن پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص)

متن پیام جناب آقای دولتی مدیرعامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت محمد مصطفی (ص).

عصر بانک؛لَقَد کانَ لَکُم فِی رَسولِ اللهِ اُسوَهٌ حَسَنَهٌ لِمَن کانَ یرجُواللهَ وَالیومَ الاخِرَ وَ ذَکَرَ اللهَ کَثیِراً. احزاب/ 21

 

 حضرت محمد بن عبدالله(ص) در شرایطی پا به عرصه گیتی نهاد که سایه ظلم و ستم بر جهان چتر گسترانیده و ارزش های انسانی و الهی در حال نابود شدن بود اما با میلاد آفتاب درخشان نبوت آخرین پیام آور الهی، به تدریج تاریکی ها از جامعه بشریت زدوده شد و جهان باری دیگر، عزت دوباره یافت.

 

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر دنیا طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و راز ماندگاری اقتدار و ترویج وحدت و یکدلی میان مردم می باشد.

 

اکنون جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به سیره نبوی و تحکیم و تقویت برادری و دوستی، نیاز دارد. مقابله با چالش های پیش روی امت اسلامی تنها با گسترش همکاری ها و همدلی میان مسلمانان امکان پذیر است.

 

اینجانب فرا رسیدن میلاد خجسته رسول مهربانی و عزت، پیامبر رحمت و عدالت، خورشید خاتمیت، هدایتگر بزرگ بشریت، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد پرمیمنت حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت را بر همه مسلمانان به ویژه هموطنان عزیزم تبریک عرض می نمایم.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.