بانک مهر اقتصاد نشان عالی مشتری مداری گرفت
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در این جشنواره که توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نشان عالی رضایتمندی مشتریان با عنوان مدیریت شایسته در بانک و بیمه به سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد اعطا شد.
در این مراسم که با حمایت دستگاه های اجرایی و تشکل های مرتبط با این حوزه به منظور تبیین رعایت حقوق مصرف کنندگان در حوزه بانک و بیمه برگزار گردید پس از انجام فرآیند ارزیابی منطبق بر اصول تخصصی و علمی با همکاری اساتید دانشگاه ها از بانک ها و بیمه های حامی حقوق مصرف کننده تجلیل به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، در جشنواره ملی رضایتمندی مشتری تنی چند از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوری همچون معاون کل نهاد ریاست جمهوری، معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اساتید داخلی و خارجی به ایراد سخنرانی پرداختند.