برگزاری مراسم هم اندیشی روسای شعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهر ایران

هم اندیشی روسای شعب استان تهران با حضور دولتی مدیرعامل، پدرام رییس هیات مدیره و کودزری مدیرشعب استان تهران در محل سالن اجتماعات ادارات ستاد مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در این نشست اظهارداشت: این گردهمایی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که رویکرد و خروجی این جلسه باعث ایجاد هم افزایی گردد.

 

دولتی ادامه داد: در این مدت به حول قوه الهی و تلاش جمیع پرسنل و مدیران بانک، نکات مثبت زیادی اتفاق افتاده و توفیقات بسیاری نصیب شده است  که انجام تبلیغات رسانه ای فاخر و تداوم آن به منظور شناخت نام بانک قرض الحسنه مهر ایران تنها بخشی از آن می باشد.

 

مدیرعامل بانک با اشاره به اهمیت ایام اربعین حسینی (ع) بیان داشت: حماسه اجتماع بزرگ اربعین حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، یک صحنه نمایش از اتحاد جهان تشیع است و بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز توانست با تهیه 5 دستگاه خودپرداز سیار و برپایی دو ایستگاه صلواتی در پایانه مرزی مهران، تلاش بی دریغی در شناساندن برند و نام بانک داشته باشند.

 

سیامک دولتی تصریح کرد: ماموریت و مسئولیت اجتماعی این بانک در رفع مایحتاج ضروری مردم و توانمندسازی نیازهای خرد مالی اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد و کلیه کارکنان باید با گشاده رویی و مهربانی بر تحقق اصول مشتری مداری تاکید ورزند.

 

محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این نشست طی سخنانی گفت: با توجه به گزارش آمار منابع، مصارف و میزان وصول مطالبات سال 94 بانک، از ستاد و شعب استان تهران توقع داریم تا در چند ماه باقی مانده سال، تلاش مضاعفی در راستای تحقق اهداف تعیین شده داشته باشند.

 

وی افزود: چنانچه هر یک از شعب ما در استان، با برنامه ریزی منسجم و دقیق تری نسبت به تحقق طرح ها و اهداف مطروحه برای سال جاری عمل نمایند، بی شک عملکرد بهتری در جذب و رشد منابع، توزیع صحیح مصارف و کنترل میزان مطالبات بانک خواهند داشت.

 

شایان ذکر است، در ابتدای این گردهمایی کودزری به ارائه آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات استان به تفکیک هر شعبه پرداخت و این نشست با پاسخ گویی به سوالات روسای شعب توسط مدیرعامل بانک پایان یافت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.