اطلاع رسانی پیام کوتاه بانک رفاه چیست؟ (+ کدهای درخواست)
عصر بانک؛ این سامانه تغییرات مانده حساب همراه در طی روز را به صورت online ارسال کرده و علاوه بر برخورداری از مزایایی همچون سرعت و دقت بالا در ارائه اطلاعات، اشغال نبودن خط ارتباطی و پاسخگویی به صورت شبانه روزی، موجب صرفه جویی در وقت و انرژی مشتریان ارجمند نیز می شود.
کافی است در خواست خود را به وسیله تلفن همراه از طریق پیامک به شماره های :
09123063120 – 09123437660 – 09121403360 – 300066
به شرح زیر (از چپ به راست) ارسال کنید:
کد درخواست*رمز*شماره حساب یا شماره رفاه کارت همراه
کدهای درخواست عبارتند از : (از چپ به راست)
M = چگونگی فعال کردن سرویس ارسال بلافاصله کلیه تغییرات مانده و گردش های حساب طی روز بطور خودکار (شماره تلفن همراه * M *رمز تلفنبانک * شماره رفاه کارت همراه/شماره حساب)
B = ارسال آخرین مانده موجودی حساب (B*رمز*شماره حساب)
F = ارسال 25 گردش آخر حساب بر روی نمابر (شماره نمابر*F*رمز*شماره حساب)
H = ارسال راهنمای استفاده از سیستم (شماره نمابر یا نشانی پست الکترونیکی مورد نظر*H)
P = درخواست تغییر رمز تلفنبانک (رمز جدید*P*رمز*شماره حساب)
T = ارسال سه گردش آخر حساب (T*رمز*شماره حساب)
C = ارسال وضعیت برگ چک مورد نظر (شماره برگ چک مورد نظر*C*رمز*شماره حساب)
E = ارسال 25 گردش آخر حساب بر روی email یا پست الکترونیکی (نشانی پست الکترونیکی* E *رمز*شماره حساب)
A = شماره حساب متصل به رفاه کارت همراه (A*رمز*شماره رفاه کارت همراه)
BINFO = دریافت اطلاعات شعب (کد شعبه*BINFO)
IBAN= ارسال شماره شبای کلیه حساب های همراه (IBAN*رمز*شماره حساب)
R = چگونگی فعال کردن ارسال اطلاعات چک برگشت شده به صورت خودکار بلافاصله بعد از صدور گواهی عدم پرداخت چک (شماره تلفن همراه*R*رمز*شماره حساب)
نکته :
– رمز S.O.D همان رمز تلفنبانک حساب همراه است که از هر یک از شعب بانک قابل دریافت است.
– در هنگام ارسال درخواست، زبان تلفن همراه خود را به انگلیسی تغییر داده و از عدم وجود هرگونه کاراکتر فاصله در متن پیام کوتاه خود، اطمینان حاصل کنید.
– امکان اخذ کلیه اطلاعات مورد نظر با جایگزین کردن شماره رفاه کارت همراه به جای شماره حساب در هر یک از کدهای درخواست میسر است.